Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Lett tilgjengelig. Selv om min opprinnelige mening er at nettselskapene burde solgt kraften. Kraftselgerne er ett unødvendig og byrokratiserende omsttningsledd som kun er forvirrende for kundene.
Hei Erling. Så kjekt at du har gode erfaringer med oss - det setter vi stor pris på å få høre. Håper du har fått anledning til å laste ned vår nye app - her finner du god informasjon om både strømforbruk og nettleie. Ønsker deg en fin uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Skulle bytte fra variabel pris. Ba om at de matchet pristilbud jeg har via huseiernes landsforening. De kunne fortelle meg at de har et gunstigere abonnement og spurte om jeg ønsket det.
Hei Arne, Takk for tilbakemelding. Så godt at du ble fornøyd med kundeservice og strømavtalen du fikk. Det liker vi å høre! Med vennlig hilsen fra oss i Fjordkraft
Har hatt Fjordkraft i mange år, men nå er det slutt. Trippelgaranti på 46 pr mnd som jeg ikke engang vet hva er og har heller ikke bestilt det! Påslag strøm på 10,45 øre pr kwh. Disse tingene gjør at jeg nå bytter!
Hei Øystein, og takk for tilbakemeldingen. Det er leit å høre at du ikke har vært kjent med at du hadde Trippelgaranti på din strømavtale. På MinSide vil man alltid få oversikt på hvilke tilleggstjenester som er aktiv og det vil også fremkomme på fakturaen. Husk at du alltid har prismatch hos oss : (https://www.fjordkraft.no/strom/strompriser/prismatch-strom/) Ønsker deg en riktig så fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
De beskrv full kontroll som fint.Jeg resite til Egypt og hadde ca kr 300 pr mnd i forbruk.Jeg nektet å betale,De gikk til inkasso.Jeg gjorde avregninger i hht til forbruk og det de hadde fakturert,Kredinor ga meg medhold.Jeg har krevd innkasso kostnader tilbake..saken pågår enn!!!
Hei Kjell, og takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med ditt Fjordkraft mobilabonnement. I våre abonnement er det inkludert fri bruk i EU/EØS. Man vil gjerne oppleve en høyere faktura hvis man har brukt mobilen annet enn det som er inkludert i den faste månedsprisen. Egypt befinner seg utenfor EU/EØS (sone 4) og har derfor sine egne priser. Se gjerne mobilpriser fra og til utlandet her: (https://www.fjordkraftmobil.no/mobilpriser/) Ønsker deg en riktig så fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Liker veldig godt appen til Fjordkraft som gir meg oversikkt over daglig strømforbruk.
Hei Martin, Takk for tilbakemeldingen! Vi jobber mye med appen så det er godt å høre at du liker den så godt. Når det er sagt så er det selvfølgelig bare å kontakte oss på telefon, chat eller sosiale medier om du skulle ha behov for det en gang. Med vennlig hilsen fra Fjordkraft
Alt i et - hytter og hus, oversiktlige og bra. Fikk forhandlet bort fastpris del.
Hei Håkon, Så bra at du er fornøyd med avtalen din. Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Med vennlig hilsen fra oss i Fjordkraft
Man må følge med på abonnementet som har en tendens til å forandrer gebyrer etter en stund og dermed bli for dyrt. Enkelt å ringe kundeservice for å bytte til et rimeligere alternativ. Raskt svar og god rådgivning.
Hei, Godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice og takk for tilbakemeldingen! Med vennlig hilsen fra Fjordkraft.