Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Leverer som avtalt både på strøm og pris, aldri noe tull. Litt lang ventetid på telefonen sist jeg ringte, men det vel forståelig i disse tider.
Hei Eva, Tusen takk for fin tilbakemelding og forståelse for at det til tider kan være høy pågang og ventetid. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Fjordkraft er helt nydelig, for de har prismatch! Jeg sjekker strømprisene jevnlig, finner beste tilbud og forteller det til Fjordkraft i chatten. Da får jeg tilsvarende pris hos Fjordkraft. Boom!
Hei Else, Kjekt å høre at du er fornøyd med oss, og at du har benyttet deg av prismatch. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
litt dårlig til og varsle forandringer jeg får ikke varsel ved prisforandring
Hei Maisan, Takk for din tilbakemelding og godt å høre at du er fornøyd. Prisendringer pleier vi å sende på epost med 14 dagers frist dersom du har gitt opp din epostadresse. Du kan også velge å få den på sms. Du kan til enhver tid også se det på "minside". Vi ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Liten kunskap hos betjening på kundeservice.Måtte kontakte gjenntatte ganger før de forstod problemet. Løste seg når de forstod problemet.
Hei Bjarne, Takk for din tilbakemelding. Godt saken din løste seg, vi jobber kontinuerlig med opplæring og kompetanse i kundeservice - det var leit å høre at du måtte kontakte oss flere ganger om samme sak. Ønsker deg en fin dag og god helg. Mvh Fjordkraft
Never again! De ringer på telefon og på dørene og påstår de er de beste. Men de forandrer avtale etter en stund, så sjekk og bytt leverandør. Har betalt alt for mye for Fjordkraft strøm.
Hei Steinar. Så leit å høre at du ikke har vært fornøyd med oss. Siden jeg ikke vet hvem du er kan jeg dessverre ikke se hva som har skjedd i din situasjon. På generelt grunnlag kan jeg si at vi ikke endrer strømavtaler, men prissvingninger forekommer og det kan utløse en prisjustering på enkelte strømavtaler. Dette varsler vi både via e-post, på MinSide og i tillegg på SMS dersom kunden har valgt dette. (gjøres i MinSide) Oppfordrer deg sterkt til å ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan avdekke hva som har skjedd i ditt tilfelle. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundeservice har vært svært hyggelig å ha med å gjøre, men kanskje ikke de raskeste. Har nå spurt om mulighet for å på virke kostnader ved å redusere vårt forbruk i timene med høyest pris. Vi får se hva de svarer. Burde vi ikke alle forlange det nå med de høye spotprisene?
Hei Annemab, Tusen takk for tilbakemeldingen. Om du bruker mindre strøm i de timene strømmen er dyr, og mer når prisen er lav så vil det påvirke din strømpris når du mottar faktura. Ønsker deg en fin dag og god helg. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
God oversikt over forbruk. Appen gir nyttig informasjon.
Hei Raymann, Kjekt å høre at du er fornøyd med appen, det setter vi stor pris på. Appen er også under utvikling så vi håper på å få på plass enda mer som du ser nytteverdien av. Takk for hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft