Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
litt dårlig til og varsle forandringer jeg får ikke varsel ved prisforandring
Hei Maisan, Takk for din tilbakemelding og godt å høre at du er fornøyd. Prisendringer pleier vi å sende på epost med 14 dagers frist dersom du har gitt opp din epostadresse. Du kan også velge å få den på sms. Du kan til enhver tid også se det på "minside". Vi ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Liten kunskap hos betjening på kundeservice.Måtte kontakte gjenntatte ganger før de forstod problemet. Løste seg når de forstod problemet.
Hei Bjarne, Takk for din tilbakemelding. Godt saken din løste seg, vi jobber kontinuerlig med opplæring og kompetanse i kundeservice - det var leit å høre at du måtte kontakte oss flere ganger om samme sak. Ønsker deg en fin dag og god helg. Mvh Fjordkraft
Never again! De ringer på telefon og på dørene og påstår de er de beste. Men de forandrer avtale etter en stund, så sjekk og bytt leverandør. Har betalt alt for mye for Fjordkraft strøm.
Hei Steinar. Så leit å høre at du ikke har vært fornøyd med oss. Siden jeg ikke vet hvem du er kan jeg dessverre ikke se hva som har skjedd i din situasjon. På generelt grunnlag kan jeg si at vi ikke endrer strømavtaler, men prissvingninger forekommer og det kan utløse en prisjustering på enkelte strømavtaler. Dette varsler vi både via e-post, på MinSide og i tillegg på SMS dersom kunden har valgt dette. (gjøres i MinSide) Oppfordrer deg sterkt til å ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan avdekke hva som har skjedd i ditt tilfelle. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundeservice har vært svært hyggelig å ha med å gjøre, men kanskje ikke de raskeste. Har nå spurt om mulighet for å på virke kostnader ved å redusere vårt forbruk i timene med høyest pris. Vi får se hva de svarer. Burde vi ikke alle forlange det nå med de høye spotprisene?
Hei Annemab, Tusen takk for tilbakemeldingen. Om du bruker mindre strøm i de timene strømmen er dyr, og mer når prisen er lav så vil det påvirke din strømpris når du mottar faktura. Ønsker deg en fin dag og god helg. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
God oversikt over forbruk. Appen gir nyttig informasjon.
Hei Raymann, Kjekt å høre at du er fornøyd med appen, det setter vi stor pris på. Appen er også under utvikling så vi håper på å få på plass enda mer som du ser nytteverdien av. Takk for hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Byttet strømavtale, ble oppringt av Fjordkraft selger som gav meg 1000 kr i avslag for å fortsette hos de. Han opplyste ikke noe om bindingstid eller bruddgebyr, og jeg ble satt på en avtale som var dyrere enn den jeg hadde hatt med de tidligere. "Tilfeldigvis" var opptak av samtalen ikke tilgjengelig når jeg klaget...Forlater det elendige firmaet dagen etter bindingstid.
Hei Lasse og takk for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik våre selgere skal opptre i møte med potensielle kunder og vi er takknemlig for at du melder fra om dette. Siden jeg ikke vet hvem du er, kan jeg ikke svare opp hva som er skjedd i ditt tilfelle, men på generelt grunnlag kan jeg likevel si at bindingstid og tilhørende bruddgebyr informeres om i SMS som må aksepteres av kunde før strømleveranse kan starte. Dette fritar likevel ikke selgers informasjonsplikt som jeg forstår ikke har vært oppfylt i ditt tilfelle. Jeg kommer til å varsle salgsavdelingen om dette. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag.
Har både hytte og bolig fra Fjordkraft og får alt samlet på en faktura. Bra og effektivt, samtidig bra pris sammenlignet m konkurrenter
Hei, Kjekt å høre at du er fornøyd med oss, og at du ser nytten med å ha alt samlet på en faktura. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft