Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fjordkraft informerer ikke meg om endringer o.l. Jeg har hatt fjordkraft en stund, men har aldri fått mail/brev om endringer. Jeg har saumfart faktura for å se om de informerer om endringer, men har ikke funnet noe.
Hei Sissel, Takk for tilbakemeldingen din. Vi informerer om endringer på epost og/eller telefon (avhengig av hva vi har registrert på deg og hva du har angitt som preferanse). Vi gir også beskjed på minside. Der kan du også sjekke på minside om vi har registrert riktig epost og legge til telefonnummer slik at du får informasjon på alle flater. Hvis vi har riktig e-postadresse kan du eventuelt sjekke om våre mailer havner i spamboksen. Selvfølgelig er du også hjertelig velkommen til å ta kontakt med vår kundesenter, så sjekker de for deg og legger til det som eventuelt mangler. Ha en fin dag! Hilsen fra oss i Fjordkraft
Synes Fjordkraft fungerer bra. Med prismatch er det lett å få prisen ned på eksisterende avtale.
Hei Tore, Takk for din tilbakemelding og godt å høre at du er fornøyd! Med vennlig hilsen, oss i Fjordkraft
Ut fra test i bytt.no, har vi en rimelig avtale gjennom garantistrøm fra Fjordkraft. Dette er vi fornøyd med. Garantistrøm omtales som lite oversiktlig over hva det egentlig koster, men dersom bytt.no har gjort sammenligningsjobben sin riktig, har vi en god avtale.
Hei Astrid, Takk for din hyggelige tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd. Husk at du i tillegg til en god strømavtale har mange fordeler som Fjordkraftkunde. Du kan få en ekstra rimelig mobilabonnement og mange andre fordeler i vårt fordelsprogram. Ha en fin dag! Hilsen fra oss i Fjordkraft.
Gode tilbud og strømpris. App gir nyttig informasjon om strømforbruk. Kan ha mobiltelefon abb hos det samme selskapet og få rabatter. Har gode tilbud på andre produkter.
Hei Jan, Så kjekt å høre at du liker appen og har oppdaget både fordelsprogrammet og mobil der. Ha en fin dag! Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Dårlig kundeservice Fakturering betaling tid lite hensyn til at enkelte ikke får betalt den 20 lite forståelse
Hei Vidar A, Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice, vi streber alltid om å gi den beste kundeservice. Her ser det ut som du ikke har fått den servicen, vi har mulighet til å gi betalingsutsettelse dersom det skulle være behov for det en måned.
Levere strøm som avtalt til en ok pris med kvalitet
Hei Tore, Takk for din tilbakemelding. Det var bra å høre. Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Dyrt, ser også at vi betaler mer via borettslag avtale enn dersom vi hadde betalt privat.
Hei Katarina. Takk for din tilbakemelding. Alle boligselskap som ikke har fått nye AMS-målere må være tilknyttet under fellesmåling. En borettslag avtale skal ikke være dårligere enn private avtaler. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt om du har spørsmål knyttet til borettslagavtalen deres. Ha en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.