Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig kundeservice Fakturering betaling tid lite hensyn til at enkelte ikke får betalt den 20 lite forståelse
Hei Vidar A, Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice, vi streber alltid om å gi den beste kundeservice. Her ser det ut som du ikke har fått den servicen, vi har mulighet til å gi betalingsutsettelse dersom det skulle være behov for det en måned.
Levere strøm som avtalt til en ok pris med kvalitet
Hei Tore, Takk for din tilbakemelding. Det var bra å høre. Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Dyrt, ser også at vi betaler mer via borettslag avtale enn dersom vi hadde betalt privat.
Hei Katarina. Takk for din tilbakemelding. Alle boligselskap som ikke har fått nye AMS-målere må være tilknyttet under fellesmåling. En borettslag avtale skal ikke være dårligere enn private avtaler. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt om du har spørsmål knyttet til borettslagavtalen deres. Ha en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Holder stort sett ikke det de lover. Første gang innrømmet de å ha satt meg på feil avtale, betalte til og med tilbake penger. Men å sette meg på riktig avtale var vist vanskelig. Og mer refusjon vil de ikke gi..... Bye Bye Fjordkraft, ses aldri igjen.
Hei Nils. Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke var fornøyd med ditt kundeforhold hos oss. Som kunde hos oss kan man alltid velge hvilken avtale man ønsker å ha, forutsatt at den fortsatt er tilgjengelig. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Gebyr for papirfaktura medfølger i avtalen, og det var mer krevende enn det budre være å få fjerna det.
Hei Johannes! Du kan velge epostfaktura eller eFaktura via min side, det kan du gjøre før du mottar første faktura. Om du ikke har gjort det så mottar du første faktura i posten, den første er uten gebyr slik at du har mulighet til å opprette epost/eFaktura gebyrfritt for fremtiden. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Her får du det som er avtalt, og ingen skjulte kostnader.
Hei Gunnar! Takk for tilbakemeldingen! Veldig kjekt å se at du er fornøyd med din strømavtale hos oss. Vi har alltid hvilken avtale du har og tilhørende priser tilgjengelig på min side. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Hatt Fjordkraft i mange år, og er prisbevisst på alle mine utgifter. Sjekker og pruter på alle mine avtaler med jevne mellomrom, om det skulle gjelde strøm, bank eller forsikringer. Har aldri hatt problemer med Fjordkraft gjeldende dette, og opplever de som en rimelig leverandør av både strøm og mobiltelefoni.
Hei Bård, Så flott å høre. Takk for din tilbakemelding. Med vennlig hilsen, Fjordkraft