Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Den beste metoden for å redusere strømregningen er å bruke mindre strøm. Jeg ser liten hensikt i skifte mellom ulike strømtyver, og foretrekker å spare ved å fyre i ovnen, bruke varmepumpe og å begrense antall romm med høy temperatur i huset.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Det er helt rett som du skriver at den strømmen som er billigst er den som ikke brukes. Klarer en å endre forbruksmønsteret sitt, bruke mindre strøm og bruke strøm når det er billigere så vil en spare penger. Samme med ulike tiltak som fyre med ved, bruke varmepumpe, dusje i lavere temperatur og ha ulike temperastursoner i huset. Det er også alltid å anbefale å kontakte sin strømleverandør 1-2 ganger i året for å høre om det finnes en nyere strømavtale eller en som er mer gunstig, spesielt i perioder hvor markedet endrer seg mye. Spotprisen er jo det den er, så den kan ikke noen av oss gjøre noe med, dessverre. Ha en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Dårlig kundeservice, dyrt, og skjulte priser. Sist fikk jeg melding om at de øker prisene nærmest med 90%!
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ettersom vi ikke kan se enkelt saker og avtaler her, anbefaler vi at du tar kontakt med oss så vi kan hjelpe deg :) Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Øker til stadighet pris, selv om man har spotpris.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Nå kan ikke vi se kundeforholdet ditt her, dersom du kun ligger inne med spotpris, så stemmer det at vi har økt påslaget vårt på standard avtalen vår med 1øre/kWh. Med et strømforbruk på 1000 kWh i måneden utgjør prisøkningen 10 kroner på strømregningen din. Kort fortalt skyldes prisendringen at renten og andre kostnader har økt mye det siste året. Vi skjønner at du kan lure på hva renten har med påslaget på strømavtalen din å gjøre. Det skyldes at alle kundene våre betaler etterskuddsvis for strømmen – i måneden etter de har brukt den. Det betyr at vi må kjøpe inn strømmen før vi får betalt for den, og det må vi betale renter for. Vil anbefale deg å ta kontakt med oss så vi får sett kundeforholdet ditt og funnet en løsning sammen. Ønsker deg en god dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Har variabel pris, utmerket siden jeg stort sett vet hva jeg skal ut med hver måned. Ulempen er at prisen plutselig kan økes med kr 500 i måneden, og den faller aldri i takt med lavere strømpris.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Så flott å høre at du er fornøyd med betalingstjenesten forutsigbar betaling. Vi jobber stadig med å finne et beløp som passer igjennom året, derfor følger vi opp med reberegninger i løpet av året. Spesielt når det er store endringer i markedet blir det reberegninger også bli saldo begrenet med i regnestykket. Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Fått mange kr. I fratrekk på regningen , da Norges Energi og Fjordkraft har kommet med tilbud. Når jeg sier opp strømavtalen med Fjordkraft, får jeg ett tilbud fra dem, som jeg ikke kan si nei til. Hyggelige . Bruker appen for å se når strømmen er billigst på døgnet.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Kjekt å lese at du er fornøyd med oss og at du er flink til å benytte Fjordkraft appen til din fordel :) Ønsker deg en god dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Godt og ryddig selskap som holder oss kunder orientert. Som kunde får vi en rekke fordeler hos andre selskaper. Godt fornøyd kunde.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Kjekt å lese at du er fornøyd med oss og at du holder deg oppdatert på fordelsprogrammet vårt :) Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Ikke stole på hva de sier i tlf når de selger deg div avtaler. Risken er at du svarer ja på den smsen de vill at du svarer på fort, i tru på at det er den avtalen dere pratet om i tlf men er en helt annen!! Skulle sette samme avtale vi hadde, før vi monterte flere målare i et stort bygg, men her har selgern satt noe heeelt annet å defensivt ikke opplyst om noe i nærheten av hva den avtalen " virke forutsigbar" innebærer..å heller ikke brydd seg en d**tt om at den avtalen heller ikke passer på sånne målare vi har (som skrives på leietagere når de flytter in) så nå når nye sku overta får vi fakturer på nærmere 50 000 i det de kaller oppgjørsgebyr/bruddgebyr å noe sikkringsgreier..bare lureri! Gikk igjenom gamle fakturer da jeg nå oppdaget dette, å ser de tatt flere tusen ekstre på tidligere fakturer å pga den Forutsigbaravtalen de luret in (skulle være virke aktiv)..å nå skall ha enda mer når målerne skrives over på leietagere..(ene tilogmed til en av våre andre bedrifter) er i sjokk hvor frekke fjordkraft kan være etter så mange år som kunder både privat å med flere bedrifter å målare!! Ser fler under her også blitt lurt av falske selgere å avtaler som kun fjordkraft tjener på! Fler som blitt lurt på denne Forutsigbar avtalen å.. Å svaret fra fjordkraft her er det samme å bare bullsh**.. "ta kontakt..ikke sån vi skall være..vi ordner opp..bla bla bla" Kundeservice er lik null, ingen tar ansvar når du prøver få dem å ordne opp, du sendes runt å svar fra flere folk med null ansvar eller opprydding i sikte..I mitt tilfelle finner de ikke det opptaket fra salget heller, som de sa de sku finne.. der de hørt at dette er lureri å avtalen var noe annet.. blir forbrukerrådet neste!! Å hold allrede på fjerner alle avtaler vi å våre bedrifter har med fjordkraft.. ALDRIG MER!! STYR UNNA!
Hei! Takk for din tilbakemelding. At du har hatt en slik opplevelse med oss er ikke bra og ikke slik vi ønsker at en skal ha det. Det er fremdeles slik at vi ikke kan se enkelt saker her, så om du ønsker å at vi ser nærmere på saken din, så må vi anbefale deg å ta kontakt med oss. Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft