Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fjordkraft lurer kunder ved å kalle avtalen forutsigbar. For min del ente dette med ekstra strømkostnader på over 20 000 på et halvt år. Skal jeg ut av avtalen må jeg betale for estimert forbruk for 3 mnd. Nå har imidlertid Fjordkraft innrømmet elendigheten og satt med over på spottavtale. Så styr unna slike avtaler.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ettersom det er mye svigninger i markedet anbefales det å kontakte strømleverandøren sin 1-2 ganger i året. Da den avtalen som var lønnsom i fjor ikke nødvendigvis er den mest lønnsomme akkurat nå. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Det fungerer. Det er faktisk ikke så mye å si. Vi får strøm i kontakten.
Hei! Takk for din hyggelige tilbakemelding. Ha en god dag videre. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Oversiktlige faktura,holder det de lover,helt ok,hjelpsom kundeservice
Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en god dag videre. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Was contacted by phone by one of their sellers. I normally ignore calls like that, but I thought Fjordkraft would be more serious. As it turned out I changed all my companies to the agreement Forutsigbar 70, and I've been paying double the electricity price since January 2023. A loss of about 200.000kr. The person that was supposed to be my contact disappeared, and any attempt to contact them is very frustrating. I'll probably have to pay a lot of money to get out of this deal, but at least I'll NEVER want to have anything to do with Fjordkraft anymore.
Vi har blitt lurt inn i en såkalt agrol-70 avtale. Først nylig har vi fått en melding om at dette har vært ugunstig for oss, men fortsatt betaler vi i dyre dommer mens vi skal vente på en telefon fra dere. Det er meget provoserende at dere lar slikt skure å gå, mens det er vi som betaler regningen.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi kan ikke se enkelt saker her, dersom du tar kontakt med oss kan vi se på din sak. Ønsker deg en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Har bet 20 hver mnd for da kommer pengene inn. Så skulle de ha 59kr for fast trekkdato. Jeg sa det opp og så får jeg to regninger som skal bet 20.og 24. april. Og nå vet jeg ikke hvilken dato de trekker de framover, for det kunne de ikke si når jeg ringte.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Dersom du ikke har fastforfall, vil faktura ha forfall 10 dager etter produksjonsdato. Produksjondato vil være forskjellig fra kunde til kunde ettersom vi må motta alle tallene vi trenger for å lage faktura. Så snart vi har de tallene vi trenger for å lage faktura vil faktura bli produsert. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Billig mnd.gebyr lite påslag sparer trumf Skulle hatt times spot
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ettersom det ikke er mulig å se ditt kundeforhold her kan vi dessverre ikke å inn på din enkelt sak. Dersom du ikke har AMS måler, vil du har gjennomsnittsprisen fra ditt område som pris, denne prisen settes av Elhub/netteier. Dersom du har AMS måler vil du se gjennomsnittspris på din faktura og denne inneholder forbruk ganget med timespris hver time igjennom måneden. Dette gjelder da så lenge du har en spotpris avtale hos oss. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft