Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Gode priser og aldri oppled dårlig kundebehanding hos Fjordkraft.
Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
bra oppfølging og veiledning. Ærlige veiledere. oversiktlig faktura. foutsigbart
Tusen takk for tilbakemeldingen. Setter pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Vennlig hilsen Fjordkraft
Er fornøyd med alt på en regning og min side er fin
Hei Tusen takk for tilbakemelding. I Fjordkraft har vi avtale med de fleste netteiere slik at du får alt på en regning. Vi jobber knallhardt for at min side og app skal være oversiktlig og enkel å bruke. Hilsen Alexander
Var i kontakt med Fjordkraft da jeg trengte nytt strøm abonnement. Her fikk jeg meget god service av en blid og hyggelig dame.
Hei Tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Vennlig hilsen, Fjordkraft
Jeg har visstnok en prisgaranti, men garanti for hva da? At den er høy? Vanskelig å se hva det betyr i praksis.
Hei, Takk for tilbakemelding. Dette er en avtale som gir en fastsatt strømpris for en kortere periode, slik at du får forutsigbarhet for hvordan strømprisene blir fremover. Du kan være trygg på at vi varsler prisendringer minimum 14 dager før de trer i kraft – slik at du alltid vet hvilken strømpris du har. Avtalen passer for deg som: Ønsker enkel oversikt over strømprisene Vil ha samme strømpris hele døgnet Ikke vil bekymre deg for hyppige prissvingninger Håper dette var oppklarende og dersom du ønsker mer informasjon er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med våre hyggelige kunderådgivere. Ønsker deg en strålende uke. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Bestilte garantert fast pris på 78,90 øre ut året etter anbefaling fra kunderådgiver med lovnad om at dette var den beste avtalen for meg og at det ikke var noe lureri. Etter 14 dager fikk jeg epost om at denne prisen ville bli oppjustert til 99,90 øre om 5 dager. På Fjordkraft.no står det at de har vunnet priser for beste kundeservise. Chatten var ikke tilgjengelig og etter å ha ventet nesten i time i kø på telefon så ga jeg opp. Ytterligere beskrivelse er vel overflødig. Jeg har nå byttet leverandør.
Hei, først og fremst vil vi beklage den opplevelsen du har hatt. Det kan høres ut som det har vært en misforståelse i første kommunikasjon med oss. Dette beklager vi på det sterkeste. Vi jobber knallhardt for å være best på kundeservice i Norge og har vunnet pris for dette ved flere anledninger. Situasjonen i markedet i høst gav oss dessverre noen utfordringer hvor vi blant annet annet måtte redusere åpningstid på chat og hadde lange ventetider på telefon. Dette er ikke slik vi ønsker at våre kunder skal møte oss og vi skal gjøre alt vi kan for at dette ikke skjer i fremtiden.
Fornøyd med appen og hvordan jeg har blitt mottatt
Hei Trond, tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen. Vi jobber knallhardt med å levere de aller beste tjenester både i app og via vår kundeservice. Vi setter stor pris på på din tilbakemelding!