Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Si ifra bare, slik at de blir presset til å gjøre en endring. Får ikke tak i kundeservice
Fikk en selger på døren. Han hadde en pad med seg og viste frem "alle" de andre konkurrentene, og hvor dyre disse var ifht Fjordkraft. Viste frem standard avtale prisene til alle, som var helt klart over deres priser. Det han ikke viste frem var SPOT prisene. Vi har Fortum idag, som ligger pr idag på 0.45 inkl mva pr kw. Han viste frem standard prisen for alle andre (Fortum har ikke standard priser) , og disse var fra 0,75-0,83, og Fjordkraft ligger på 0,70. Så jeg trodde jeg kunne tjent ved å bytte. Men etter litt research i hva slags avtale jeg hadde idag (altså SPOT pris avtale hos Fortum), så skjønte jeg fort at jeg ville bli lurt trill rundt om jeg hadde tegnet ny avtale med Fjordkraft. Hadde neste dobblet regningen mine om jeg hadde valgt Fjordkraft. Sjekk hva du har idag FØR du signerer noe. Ikke ta alt for god fisk og man får det presentert slik som jeg gjorde. SPOT prisene har lønnet seg de siste 20 årene, så sjekk om du faktisk har det idag.
Fjordkraft må være blant selskapene i Norge med dårligst kundesebehandling. Service er totalt fraværende. Ikke velg fjordkraft.
Svindel svindel svindel!!! Sender regningene dine feil med vilje for at du skal få inkasso enda du betaler alt ned avslutter så sender dem meg enda inkasso.. mange mnd siden jeg avsluttet abbonementet og flyttet. SVINDEL saken blir Snart anmeldt
Fikk selger fra Fjordkraft på døra som lovte billigere strøm uansett hvilken pris vi hadde fra før. Hadde Fjordkraft fra tidligere også. Viste seg at vedkommende dørselger kun skiftet abonnementet over fra meg til kona på samme strømavtale og pris. Dette ble tatt opp med Fjordkraft. De har lovt å se på saken/lureriet, men kommer aldri med noen tilbakemelding på hva de har foretatt seg i saken. Har purret på svar, men ingen ting skjer. Får SMS’er med spørsmål om hvor fornøyd vi er med Fjordkraft sin behandling. Svarer dårlig, men ingen ting skjer uansett. Fjordkraft må kunne sies å være totalt useriøse. Har nå satt igang med bytte av leverandør.
Virker som om de er «bestevenner» med Kredinor, og melker naive normenn for penger! Får regninger fra kredinor hver mnd, uten å få purring fra fjordkraft først!
Har begynt å betale et fast beløp hver måned som jeg ikke får til å stemne med forbruket. Har følelsen av at dette er en dårlig avtale som er vanskelig å kontrollere. Vet heller ikke hvorfor denne har kommet istand. Vil se meg om etter ny leverandør