Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fjordkraft må være blant selskapene i Norge med dårligst kundesebehandling. Service er totalt fraværende. Ikke velg fjordkraft.
Svindel svindel svindel!!! Sender regningene dine feil med vilje for at du skal få inkasso enda du betaler alt ned avslutter så sender dem meg enda inkasso.. mange mnd siden jeg avsluttet abbonementet og flyttet. SVINDEL saken blir Snart anmeldt
Fikk selger fra Fjordkraft på døra som lovte billigere strøm uansett hvilken pris vi hadde fra før. Hadde Fjordkraft fra tidligere også. Viste seg at vedkommende dørselger kun skiftet abonnementet over fra meg til kona på samme strømavtale og pris. Dette ble tatt opp med Fjordkraft. De har lovt å se på saken/lureriet, men kommer aldri med noen tilbakemelding på hva de har foretatt seg i saken. Har purret på svar, men ingen ting skjer. Får SMS’er med spørsmål om hvor fornøyd vi er med Fjordkraft sin behandling. Svarer dårlig, men ingen ting skjer uansett. Fjordkraft må kunne sies å være totalt useriøse. Har nå satt igang med bytte av leverandør.
Virker som om de er «bestevenner» med Kredinor, og melker naive normenn for penger! Får regninger fra kredinor hver mnd, uten å få purring fra fjordkraft først!
Har begynt å betale et fast beløp hver måned som jeg ikke får til å stemne med forbruket. Har følelsen av at dette er en dårlig avtale som er vanskelig å kontrollere. Vet heller ikke hvorfor denne har kommet istand. Vil se meg om etter ny leverandør
Får selger på døra, som sier de har en ny avtale som er billigere enn de andre. Den har en robot som sjekker prisene bl.a. mot NorgesEnergi som vi hadde. Vi sier at vi har spottpris og at om de skal bli så mye billigere så må de selge med tap. Selger sier at sånn er det nå, men vet ikke hvor lenge det er sånn. Vi ble informert om 14 dagers angrerett og skulle kunne sjekke selv. Sjekker da innenfor 14 dager for å se om vi er blitt lurt, noe vi var blitt. Men Fjordkraft hadde flyttet oss fra den dagen selger var på døra. Snakker med dem innenfor de 14 dagene og de skal tilbakeføre oss, og vi kom, ikke til å se en regning fra dem. Nå viser det seg 3 uker senere, at vi fortsatt står som kunde hos Fjordkraft. De har ikke tilbakeført oss. Pengene tikker opp hos dem. >:( Nå gjenstår det å se om de rydder opp. Har allerede hatt flere samtaler med dem. Hvis ikke har vi jo en avtale som sier Garantert førnøyd eller pengene tilbake. Men det har visst andre hatt problemer med å få igjen, så det er vel lureri det også, dessverre. Jeg er garantert misfornøyd! Både selger og kundeservice har gitt feil informasjon! De ryddet ikke opp, enda de sa de skulle, og de skylder på oss. Selv om de har notert at vi ringte inn og kansellerte overflytting til dem. De har heller ikke informert oss om at de ikke tilbakeførte oss, slik de lovet å gjøre umiddelbart for 3 uker siden! Vi kommer aldri til å bli kunde hos dem igjen når vi klare å komme oss ut. Dette er useriøs og dårlig behandling av kunder. Hadde de ryddet opp når de sa de skulle, så kunne det vært selger som var problemet og som feilinformerte. Men kundeservice gjør det samme, så dette er ikke en tilfeldig person som gjorde en feil for å få mer provisjon e.l.
- Måten tilbudt produktene deres fremstilles er meget villedende. - Unødvendige tillegstjenester legges til uten at beskjed blir gitt. (Kan bli dyrt dersom man ikke oppdager det i tide!) - Faktura ble sendt til feil person!