Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har nå vært kunde i snart en uke. Men tilgang til Mine Sider og mobilappen kan jeg bare glemme! Systemet sier jeg ikke finnes, og kundesenteret viser ingen interesse i å løse problemet. Jeg kan ikke si at dette har vært en god kundeopplevelse!
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å hjelpe kundene våre som er i kontakt med oss så godt vi kan. Jeg vet at vi hadde noen tekniske utfordringer med Min side og app innlogging en periode, men dette er rettet nå. Forsøk gjerne å logge inn igjen nå. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Inngikk avtale om 3 måneders garanti på 99 øre. Etter to uker forsøkte de å heve prisen til 149 øre. Det ble stoppet. Etter 3 måneder går max-prisen ut og de setter oss automatisk til 229 øre samtidig som de reklamerer for 159 øre garantipris.. ikke stol på dette selskapet 😂
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Lite oversiktlig og vanskelig å finne ut hva du direkte betaler til enhver tid. Selskapet er dyrt!
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
De er vanskelig å forholde seg til. De varierer mnd pris på strøm noe enormt. Juli-des 2021 fra 549,til 1499 i mnd pris. Bor i nord å forstår ikke denne økningen. Føles som man betaler etter priser sør i landet. Helt uakseptabelt,å vurderer å kutte De ut.
Hei Vi følger markedsprisene og hvor du bor bestemmer prisen. Siden jeg ikke kjenner til din sak spesifikk, så blir det vanskelig å si noe om hvorfor du har fått en økning fra 549,- til 1499,- Men jeg tolker deg dithen at du har tjenesten Full Kontroll. Full Kontroll er en betalingstjeneste du bestiller i tillegg til den avtalen du allerede har for å jevne ut strømutgiftene gjennom året. Vi beregner beløpet ut fra hvor mye strøm du vanligvis bruker - forventet årsforbruk delt på 12. Det betyr at hvis det viser seg at du bruker mer strøm enn forventet vil vi etter hvert også oppjustere det faste månedsbeløpet. Dette gjør vi for at den totale summen du betaler gjennom året skal bli riktig. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med vårt kundesenter så kan vi se på din avtale med oss Vennlig Hilsen, Fjordkraft
Sammenlignet min spotavtale fra fjordkraft med en kollega som også hadde spotavtale med fjordkraft. Jeg hadde høyere fastpris og et høyere påslag per kwh i tillegg til dette betalt jeg ekstra for noe som het trippelgaranti (det var i hvert fall ikke noe som gagner meg)
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Hvorfor ha en prisgarantiavtale når energiselskapet bare skyver det foran seg og hever prisen. Har ikke tall på hvor mange ganger garantiprisen har gått opp.
Hei Terje og takk for tilbakemeldingen din. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Garantistrøm avtalene er en vanlig variabel strømavtale, som i tillegg ga kundene en garanti med pristak som var satt for en bestemt periode. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Bytter selskap til nyttår. Men vet ikke hva jeg skal gå for enda. Strømmarkedet i Norge er Kynisk og resultat av uvitende politikere!!
Hei Rune og takk for tilbakemeldingen din. Det var trist å høre at du har byttet oss vekk. Fjordkraft har etter en grundig vurdering kommet frem til at prismatch slik den benyttes i dag bidrar til at kortvarige negative påslag i stadig større grad oppfattes som en ny standard i strømbransjen, og skaper en urealistisk forventning om hva strøm faktisk må koste. Henvendelser om prismatch er også den største enkeltårsaken til at kunder tar kontakt med vårt kundesenter. Det fører til lengre ventetid for å komme i kontakt med oss for kunder med andre henvendelser, noe som opplevdes ekstra utfordrende ved inngangen til en krevende strøm-vinter. Med vennlig hilsen Fjordkraft.