Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Fjordkraft
2.2
1 347 verifiserte omtaler

Fjordkraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
1 347 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#81
Forferdelig
Fjordkraft er rangert
#81 av 82 strømselskaper
28%
Dårlig
28% anbefaler Fjordkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 347 omtaler om Fjordkraft

FILTRER OMTALER
209
156
101
131
750
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft
Fjordkraft har 1 347 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fungerer ikke

Omtale av  Daniel

Har nå vært kunde i snart en uke. Men tilgang til Mine Sider og mobilappen kan jeg bare glemme! Systemet sier jeg ikke finnes, og kundesenteret viser ingen interesse i å løse problemet. Jeg kan ikke si at dette har vært en god kundeopplevelse!

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:28

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å hjelpe kundene våre som er i kontakt med oss så godt vi kan. Jeg vet at vi hadde noen tekniske utfordringer med Min side og app innlogging en periode, men dette er rettet nå. Forsøk gjerne å logge inn igjen nå. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Prøver seg på lureri hele tiden

Omtale av  Terje L

Inngikk avtale om 3 måneders garanti på 99 øre. Etter to uker forsøkte de å heve prisen til 149 øre. Det ble stoppet. Etter 3 måneder går max-prisen ut og de setter oss automatisk til 229 øre samtidig som de reklamerer for 159 øre garantipris.. ikke stol på dette selskapet 😂

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:28

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Dyrt selskap

Omtale av  Heidi

Lite oversiktlig og vanskelig å finne ut hva du direkte betaler til enhver tid. Selskapet er dyrt!

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:28

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Vingler mye med pris.

Omtale av  Wiggo

De er vanskelig å forholde seg til. De varierer mnd pris på strøm noe enormt. Juli-des 2021 fra 549,til 1499 i mnd pris. Bor i nord å forstår ikke denne økningen. Føles som man betaler etter priser sør i landet. Helt uakseptabelt,å vurderer å kutte De ut.

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:28

Hei Vi følger markedsprisene og hvor du bor bestemmer prisen. Siden jeg ikke kjenner til din sak spesifikk, så blir det vanskelig å si noe om hvorfor du har fått en økning fra 549,- til 1499,- Men jeg tolker deg dithen at du har tjenesten Full Kontroll. Full Kontroll er en betalingstjeneste du bestiller i tillegg til den avtalen du allerede har for å jevne ut strømutgiftene gjennom året. Vi beregner beløpet ut fra hvor mye strøm du vanligvis bruker - forventet årsforbruk delt på 12. Det betyr at hvis det viser seg at du bruker mer strøm enn forventet vil vi etter hvert også oppjustere det faste månedsbeløpet. Dette gjør vi for at den totale summen du betaler gjennom året skal bli riktig. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med vårt kundesenter så kan vi se på din avtale med oss Vennlig Hilsen, Fjordkraft

Sammenlignet min spotavtale

Omtale av  Arild

Sammenlignet min spotavtale fra fjordkraft med en kollega som også hadde spotavtale med fjordkraft. Jeg hadde høyere fastpris og et høyere påslag per kwh i tillegg til dette betalt jeg ekstra for noe som het trippelgaranti (det var i hvert fall ikke noe som gagner meg)

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:27

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Garantistrømavtale tidenes bløff

Omtale av  Terje Å. O

Hvorfor ha en prisgarantiavtale når energiselskapet bare skyver det foran seg og hever prisen. Har ikke tall på hvor mange ganger garantiprisen har gått opp.

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:27

Hei Terje og takk for tilbakemeldingen din. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Garantistrøm avtalene er en vanlig variabel strømavtale, som i tillegg ga kundene en garanti med pristak som var satt for en bestemt periode. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Fjorkraft slutter med prismatch.

Omtale av  Rune B

Bytter selskap til nyttår. Men vet ikke hva jeg skal gå for enda. Strømmarkedet i Norge er Kynisk og resultat av uvitende politikere!!

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:27

Hei Rune og takk for tilbakemeldingen din. Det var trist å høre at du har byttet oss vekk. Fjordkraft har etter en grundig vurdering kommet frem til at prismatch slik den benyttes i dag bidrar til at kortvarige negative påslag i stadig større grad oppfattes som en ny standard i strømbransjen, og skaper en urealistisk forventning om hva strøm faktisk må koste. Henvendelser om prismatch er også den største enkeltårsaken til at kunder tar kontakt med vårt kundesenter. Det fører til lengre ventetid for å komme i kontakt med oss for kunder med andre henvendelser, noe som opplevdes ekstra utfordrende ved inngangen til en krevende strøm-vinter. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Fjordkraft har 1 347 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft mener

Fjordkraft

Har tilegnet profilen
Fjordkraft deltar på Bytt.no

Fjordkraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Fjordkraft besvarer omtaler

Fjordkraft har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Fjordkraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Fjordkraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR