Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Høsten 2021 føyk prisen i været og i oktober var det på 170 øre kwt. Jeg stusset over prisen da spotprisen hos nordpool lå på 80-90 i oktober. Jeg byttet til spotpris og fikk etter moms på fakturaen 111 øre kwt (inkl 4 øre påslag). Altså tok de betalt 60 øre mer i timen i avtalen med fastpris. Selvfølgelig var det lurt med tåpelig forsikring og høy fakturagebyr!! Aldri mer Fjordkraft!!!
Hei Kristin Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Jeg må beklage for din opplevelse med oss. Jeg håper du en dag vil gi oss en sjans igjen ved en senere anledning. Du kan da kontakte vår fantastiske kundesevice. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
God pris, bra app. Men kjedelig av tilbudet kun gjelder til 1 januar 2022.
Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Har vært fornøyd med kundeservice. Men dyre priser
Hei Elisabeth, Tusen takk for din tilbakemelding på vår prisvinnende kundeservice avdeling. Det har vært en krevende tid med veldig høye markedspriser. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Å være trofast kunde i Fjordkraft lønner seg ikke ! Av 57 spotavtaler i markedet — så sitter jeg med den dårligste avtalen i markedet ! Har alltid benyttet Fjordkraft — men blir tydeligvis utnyttet fordi jeg ikke har byttet ! Ikke bra !
Hei Harald, Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss tilbakemelding. Jeg håper du kontakter oss for å få råd og veiledning til å velge en god strømavtale for tiden som kommer. Mvh Fjordkraft
Prisen kunne vert lavere. Grei oversikt over forbruk, pris og annen info. God info på «min side» ,
Hei Tusen takk for din tilbakemelding. Vi setter pris på det. Fjordkraft har ingen påvirkning på strømprisene. Spotprisen er like for alle. Men vi har ulike avtaler som dekker ulike behov. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter for gjennomgang av din avtale. Vennlig hilsen Fjordkraft
Veldig for fornøyd i starten av kundeforholdet. Men dette har endret ved prisendringer/avtale. Endringer skjer (påslag i pris), men det kommer ingen forslag til avtaleendring som vil være gunstigere for meg som bruker basert på mitt forbruk. Den siste tidens vanvittige strømpriser har gjort dette ganske tydelig Personlig liker jeg ikke å «shoppe» for å laveste pris, dette burde min leverandør være behjelpelig med. Det må ikke bli den absolutt laveste pris på markedet, men likevel en gunstig pris i forhold til tidligere avtale eller andre markedspriser pga. kundeforholdet.
Hei Sigurd. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder. Vi er lei oss for at du ikke opplever dette. Kommer det noen prisendringer så varsler vi alltid i henhold til Trygg Strømavtale. Trygg strømhandel er en sertifiseringsordning for strømleverandører som setter en rekke til krav til salg av strøm og informasjon til strømkundene. Formålet med sertifiseringsforordningen Trygg Strømhandel er å sikre god kvalitet i arbeidet med salg av strøm. Jeg håper du tar kontakt med vårt kundesenter. Slik at vi kan få mulighet til å finne den avtalen som er best for deg over tid. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Jeg bestilte garantistrøm, noe som skulle sikre meg strøm døgnet rundt til avtalt pris (114/kWh) og etter to uker får jeg mail om at det er to ukers varsel på øking fra 114/149(!!)/kWh. Bestilte også Puls som kobles til i HAN porten, denne virker ikke. Kundeservice er hyggelig og imøtekommende, men det stopper der.
Hei, Ida Vår garantisstrøm avtale er en variabel avtale som følger markedet. Den har og hatt et pristak som har vært gunstig i vinter. Variabelprisene følger spotprisen/markedsprisen trinnvis. Det vil si at den ikke øker like raskt som markedsprisen når vi får brå prisoppganger, men den settes heller ikke ned like fort når vi spotprisen synker. Det gir økt forutsigbarhet sammenlignet med en spotprisavtale der strømprisen endres hver time, og er en slags mellomting mellom spot og fastpris. Til forskjell fra fastpris er det ingen bindingstid på variabelavtaler. Videre så varsler vi alltid i henhold til Trygg Strømhandel. Trygg strømhandel er en sertifiseringsordning for strømleverandører som setter en rekke til krav til salg av strøm og informasjon til strømkundene. Formålet med sertifiseringsforordningen Trygg Strømhandel er å sikre god kvalitet i arbeidet med salg av strøm. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter for gjennomgang av din strømavtale. Så finner vi det som passe best for deg. Våre pulsmålere bruker 4g dekning, det kan noen steder være utfordrende med dekning. Dette løses som regel ved å forsøke å flytte litt på måleren. Ta gjerne kontakt på nytt, så vil våre kundebehandlere feil søke sammen med deg. Vennlig hilsen Fjordkraft