Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Føler meg regning på strømbruk er mye høyere sammenligning med forrige leverandør.
Hei Sb, Takk for din tilbakemelding. Så lenge du har ein spotprisavtale, så vil forskjellane du ser i pris hos samanlikna med andre leverandørar, berre vera avhengig av mnd. fastbeløp og påslag. Andre grunnar til variasjon i pris på straumregning er jo forbruk og prisar, som gjerne er høgre på vinterstid. Om du ønsker tips og triks til å redusera forbruk og pris, send oss gjerne ei melding på [email protected] Vennleg helsing Oddveig, Fjordkraft
Stoler ikke helt på disse strømselskapene. Føler at de i enkelte sammenhenger lurer oss og ikke handler til det beste for sine kunder.
Hei, Kåre! Takk for din tilbakemelding. Nå kan vi dessverre ikke se ditt kundeforhold her hos oss, men hvis du ønsker at vi hjelper deg med strømavtalen din eller noen andre tjenester på ditt kundeforhold er det bare å kontakte oss på tlf 23006100. Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft
Fekk tilbud med trumf bonus, etter eit par månader vart denne redusert med 1/2 part. No auka prisen att.
Hei, Arild! Takk for din tilbakemelding. Nå kan vi dessverre ikke se ditt kundeforhold her hos oss, men hvis du ønsker en prat hvor vi gjennomgår din strømavtale kan du gjerne ringe oss på telefonnummer 23006100. Sammen kan vi ta en titt og sjekke at du har den riktige avtalen for deg :) Vennlig hilsen Malin, Fjordkraft
Håpløs å forholde seg til i forhold til bindingstid. Det er umulig å få kontakt med selger, da nummer de ringer fra oppgis ikke å være i bruk. Andre kundebehandlere betviler det tidligere kundebehandlere har sagt. Styr unna !!!!!!
Hei Mette. Takk for henvendelsen din. Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Det er dessverre ikke mulig å ringe direkte tilbake til selger, men vi vil gjerne hjelpe deg her på kundeservice. Vi har lite kø, og håper du vil ringe oss, slik at vi kan løse saken din :-) Ønsker deg en fin dag. Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft
Har hatt litt problemer med strømstøtten men det er ikke Fjordkraft sin skyll da nettleverandør ETNA NETT ikke samarbeider med dem. Det er nettleverandør som betaler strømstøtte
Hei Svein, Takk for din tilbakemelding! Så kjekt at du er fornøyd som strøm og mobilkunde hos oss:) Du har forstått det helt riktig når det kommer til strømstøtte, den kommer på nettleien bilaget som kommer direkte fra netteier hvis det ikke foreligger en avtale om gjennomfakturering. Med vennlig hilsen Tonje, Fjordkraft
Lav spotpris og lav fastpris men som skal øke så derfor må jeg sjekke ut andre leverandører om jeg kan få det billigere.
Hei Tone Takk for din tilbakemelding. Pr nå har vi ingen fastprisavtaler, og spotprisen følger markedsprisen fra Nordpool. Ta gjerne kontakt med oss på telefon, så vi kan se litt nærmere på kundeforholdet ditt. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft
Appen gir god oversikt over forbruk og pris! Jeg er veldig fornøyd som Fjordkraft kunde, og har tidligere opplevd prisen som bra. Fjordkraft er konkurranse dyktige i markedet - med gode priser, og gode kundefordeler.
Hei Carina Så fint å høre at du er fornøyd med både priser og kundefordeler. Vi er veldig stolte av appen vår, og da er det er hyggelig å høre at kundene våre er fornøyde med den. Vennlig hilsen Sandra fra Fjordkraft