Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Totalt umulige å fa tak i. Svarer hverken på tlf,mail eller chat. I en periode på 14 dager er det blitt gjort forsøk 17 ganger pr.telefon med snitt ventetid på 30 min uten svar. 10 mails er sendt uten svar. Fjordkraft har bare helt elendig kundeservice. Eneste gang de ringer tilbake er vis du velger å gå over til annen strømleverandør og da kommer de med tilbud som du ikke kan stole på. Bandt strømmen 1 desember hos dem i en periode på 15 måneder. Denne ble det sendt bekreftelse på men nå er den ikke operativ på min hjemmeside. Den eksisterer ikke lenger........... avtalen ble fjernet av Fjordkraft. Slik kundebehandling ville i andre bedrifter ledet til konkurs,,men nei da Fjordkraft turer frem videre.
Hei Erik, Takk for din tilbakemelding. Jeg må bare beklage den ekstremt dårlige opplevelsen du har hatt med oss. Det har vært en krevende tid og vi har opplevd veldig høy trafikk inn til oss. Hvis du har fått bekreftelse på avtalen fra oss så skal vi overholde denne. Igjen vil beklage så mye dine opplevelser med oss. Mvh Fjordkraft
De har kun skrudd opp fra en allerede dyr pris. Nettsiden deres er amatøraktig og de er umulig å ringe til, da du bare blir satt i kø som aldri blir besvart. Selv Chat funksjonen deres fungerer ikke. Fraråder alle fra å bruke dem. Deres såkalte ekstratilbud er ubrukelige, så spesifiserte og så små at de betyr ingenting.
Hei Øyvind, Takk for din tilbakemelding. Vi har hatt en ekstremt krevende tid med mye trafikk inn til oss. Det har gjort at vi har hatt mye lengre ventetider enn ønsket. Vi har også sett oss nødt til å redusere åpningstiden på chat i perioder. Vi har gjort en del tiltak for å ikke havne i lignede situasjoner igjen. Mvh Fjordkraft
Kunne jo alltid tenkt billigere strøm. Vanskelig å forstå avtalene
Hei Kjersti Takk for din tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig med forbedringer på hjemmesiden vår. Vi har gjort noen endringer siste tiden for å gjøre det mer oversiktlig. Og du kan alltid kontakte vår prisvinnende kundeservice for råd og veiledning. Mvh Fjordkraft
Kundebehandling står til stryk. Som ny kunde blir en svindlet direkte på første faktura.
Hei Tom og takk for tilbakemeldingen. Vi beklager dette, det er ikke slike kundeopplevelser vi ønsker våre kunder skal ha og vi er takknemlig for at du melder fra om dette. Siden jeg ikke vet hvem du er, kan jeg ikke svare opp hva som er skjedd i ditt tilfelle. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag.
Sjekket med Bytt.no, vi har tydeligvis en god avtale og pris. Enkel og informativ app.
Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Det er ikke noe som er bra.For dyrt strøm. Tjener seg rike på stakkars mennesker. Folk friser men ingen bryr seg om dette.
Får forskjellige typer avtale som er best for meg. Spørs hvem du snakker med når jeg ringer.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Det finnes ulike avtaler med ulike egenskaper som passer for ulike kunders behov. Vi etterstreber at kundene skal få samme kundeopplevelse uansett kunderådgiveren de snakker med. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.