Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De har kun skrudd opp fra en allerede dyr pris. Nettsiden deres er amatøraktig og de er umulig å ringe til, da du bare blir satt i kø som aldri blir besvart. Selv Chat funksjonen deres fungerer ikke. Fraråder alle fra å bruke dem. Deres såkalte ekstratilbud er ubrukelige, så spesifiserte og så små at de betyr ingenting.
Hei Øyvind, Takk for din tilbakemelding. Vi har hatt en ekstremt krevende tid med mye trafikk inn til oss. Det har gjort at vi har hatt mye lengre ventetider enn ønsket. Vi har også sett oss nødt til å redusere åpningstiden på chat i perioder. Vi har gjort en del tiltak for å ikke havne i lignede situasjoner igjen. Mvh Fjordkraft
Kunne jo alltid tenkt billigere strøm. Vanskelig å forstå avtalene
Hei Kjersti Takk for din tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig med forbedringer på hjemmesiden vår. Vi har gjort noen endringer siste tiden for å gjøre det mer oversiktlig. Og du kan alltid kontakte vår prisvinnende kundeservice for råd og veiledning. Mvh Fjordkraft
Kundebehandling står til stryk. Som ny kunde blir en svindlet direkte på første faktura.
Hei Tom og takk for tilbakemeldingen. Vi beklager dette, det er ikke slike kundeopplevelser vi ønsker våre kunder skal ha og vi er takknemlig for at du melder fra om dette. Siden jeg ikke vet hvem du er, kan jeg ikke svare opp hva som er skjedd i ditt tilfelle. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag.
Sjekket med Bytt.no, vi har tydeligvis en god avtale og pris. Enkel og informativ app.
Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Det er ikke noe som er bra.For dyrt strøm. Tjener seg rike på stakkars mennesker. Folk friser men ingen bryr seg om dette.
Får forskjellige typer avtale som er best for meg. Spørs hvem du snakker med når jeg ringer.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Det finnes ulike avtaler med ulike egenskaper som passer for ulike kunders behov. Vi etterstreber at kundene skal få samme kundeopplevelse uansett kunderådgiveren de snakker med. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Elendig, elendig og alldeles for dyrt - stadige dårlige unnskyldninger for å forklare prisoppgangen
Hei Per og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.