Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fjordkraft overtok Sky mobil,det vises verken i forbruk,eller mnd pris noen plass!,men alikevel betaler jeg fast månedspris
Hei Hallgeir. Takk for din tilbakemelding. Ved at du laster ned Fjordkraft-appen, så vil du se det du beskriver. Om dette fortsatt er et problem, ville jeg anbefalt å ta kontakt med vårt kundesenter. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Helt greit. Er ikke billigst eller dyrest. Synes de bør ha tilgjengelige og oppdaterte strømpriser pr time for time til sine kunder. Nå oppdateres strømprisene ikke i helgene, dette er for dårlig.
Hei Stig. Takk for din tilbakemelding. Som Fjordkraft-kunde kan du laste ned vår app og se spotprisen time for time. Vi har nå også en funksjon som gjør at du kan se estimert kostnad for måneden. Håper dette var oppklarende. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Føler meg godt ivaretatt, og finner ingen grunn til å bytte strømleverandør for øyeblikket.
Hei Ragnar, Tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Vi jobber knallhardt hver eneste dag for å gi våre kunder de aller beste opplevelsene. Ønsker deg en fortsatt strålende uke! Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Jeg har undersøkt og funnet ut at 35 av 52 kraftselskap har billigere strøm en Fjordkraft. Det irriterer meg og jeg vurderer og bytte leverandør. Jeg er heller ikke interessert i fordelene jeg har ved å handle i andre butikker. Det som teller er billigs mulig strøm og leveranse.
Hei Hilde. Takk for din tilbakemelding. Vi i Fjordkraft ønsker å være konkurransedyktig på pris. Vi har flere avtaletyper som kan dekke ulike behov. Enten om du ønsker å ha spotpris, variabel-pris eller spotpris med forvaltning. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Avtaler max. pris på strøm, og fakturer max pris, men spot er 70% billigere!
Hei Bengt. Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker å tilby våre kunder forskjellige avtaletyper som kan dekke forskjellige behov. Vi kan tilby avtaler for kunder som ønsker mer forutsigbarhet og vi tilbyr avtaler som endres time for time. Håper dette var oppklarende. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Ok, så langt. Har prismatch til Juni 22. De tilbyr ikke nye prismatch-avtaler fra 01.01.22.
Hei Gunnar. Takk for din omtale. Vi avviklet prismatch da vi ikke ønsker å bidra til å normalisere lokkepriser med kort varighet og samtidig måtte vi kutte ventetidene på kundesenteret. Håper du fortsatt er en fornøyd kunde hos oss. Ønsker deg en riktig så fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Umulig å få tak i, utilgjengelig på tlf, chat nede, ingen tilbakerin service. Finner ikke øvrig kontaktinfo. Svært frustrerende!
Hei Thomas. Takk for din tilbakemelding. Vi beklager at du har hatt problemer med å få tak i oss. Høye strømpriser og strømstøtte fra regjeringen har gjort at veldig mange ønsker å ta kontakt med oss. Vi jobber på spreng for å få ned ventetiden. Ønsker deg en riktig så fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft