Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De ringer og ringer. innrømmer selv at de lar det ringe i 20 sek før de lar det gå til neste. Rekker å ringe en gang hos meg i arbeidstid. Når jeg ber dem fjerne meg fra lista ler de rått. Burde vært nektet å selge noen ting.
Hei Tubbi, og takk for tilbakemeldingen. Dette høres virkelig ikke bra ut. Jeg vil oppfordre deg til å kontakte vår kundeservice, slik at vi kan undersøke denne hendelsen nærmere. Dette er ikke slik våre selgere skal opptre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Dårlig info fra selskapet. Jeg forventer at selskapet som et minimum sender en mail eller melding om faktura.
Hei Ola N, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. På generelt grunnlag kan du velge mellom å motta faktura per post, e-post eller eFaktura. Sistnevnte kan opprettes når du betaler din første faktura, eller via Min Side før du mottar den. Ved e-postfaktura mottar du fakturakopi på oppgitt e-postadresse. Jeg får dessverre ikke sjekket akkurat din sak ettersom jeg ikke har noe informasjon om kundeforholdet her, men hvis du tar kontakt med vårt kundesenter skal vi selvsagt se på det. Ønsker deg en riktig så fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Jeg byttet til Fjordkraft i august/september 2019 da jeg og en kompis flyttet til Bergen. Vi ville ha et lokalt strømselskap, og Fjordkraft viste seg også å være rimelige. De første tre månedene gikk fint - j#%elskapet begynte i november da jeg ble dobbelfakturert; både på Vipps og i papirfaktura, med forskjellige KID numre. Jeg ringte de og prøvde å få løst dette, men den elendige kundeservicen deres kunne ikke fikse det. Etter flere purringer, og fare for inkassokrav, ble jeg *tvunget* til å betale den andre regningen. Greit nok, shit happens tenkte jeg. Men neida. I januar har de også funnet ut at de skal dobbelfakturere meg. Samme prosedyre - jeg ringte kundeservice, de fikk ikke fikset det, regningen gikk til purring og deretter innkasso: jeg ble tvunget til å betale den. Etter dette sa jeg opp abonnementet pronto. Deretter fakturerte de meg igjen - for en måned jeg ikke hadde de som strømleverandør. Dette var i Februar 2020, og i skrivende stund er det Juni. Samme prosedyre, igjen. Denne regningen gikk faktisk til inkasso, og jeg ble igjen tvunget til å betale den. Jeg har prøvd i to måneder nå og få fikset dette, med kundeservice. Det frister fryktelig å navngi de i kundeservice jeg har snakket med, men jeg tror de har mer enn nok med å takle sin egen inkompetanse. De i kundeservice sa flere ganger at de skulle "ringe opp igjen" men gang etter gang ringte de aldri. Jeg ville ikke anbefalt Fjordkraft til selveste Judas engang, og insisterer på det sterkeste at du ALDRI verver deg som kunde der. Kundeservicen er lite serviceinnstilt, elendig kompetanse/problemløsing, datasystemene er sannsynligvis kodet og lokalisert på en potet, og dobbelfaktureringer forekommer hyppig.
Hei Torbjørn og takk for at du tar deg tid til å gi en oss en tilbakemelding. Dette er en sak vi må få sett på, og jeg har tatt den videre med klagerådgiver i Fjordkraft. Han vil ta saken opp oppfølging og påse at du får et skikkelig svar, og undersøke hva som kan være årsaken til dette. Du skal selvsagt ikke måtte betale doble faktura, og så få purring på dette i tillegg. Ettersom jeg bare har ditt fornavn å gå på, ber jeg om at du sender oss en e-post til [email protected], med kontaktinformasjon så vi kan se på din sak. Han følger med på innboksen der og tar kontakt med deg. Jeg beklager så mye for at dette ikke ble løst i første omgang, sånn skal det selvsagt ikke være. Skulle det oppstå andre spørsmål eller om det er noe mer vi kan hjelpe deg med, er det bare å ta kontakt på telefon 23006100. Ønsker deg en riktig så fin dag videre, og nok en gang, takk for din tilbakemelding. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Ble oppringt av Fjordkraft som ville at samboer skulle si opp abonnementet og at jeg skulle tegne nytt og bedre abonnement. Jeg var ikke veldig interessert da dette bare virket unødvendig. Etter mye overtalelse og løfte om gratis måned gikk jeg med på det. Jeg spurte minst fire ganger om de var helt sikker på dette med gratis måned og om de garanterte at det ikke kom regning første måned. Gjett hva som skjedde; det ble den dyreste måneden noen sinne. Betalte over 4000kr totalt denne mnd. Bor i en liten leilighet der prisen aldri har vært på det nivået. Veldig ubeleilig, spesielt siden jeg var permittert. Det ble doble regninger, ikke noe gratis. Skulle lyttet til Magefølelsen og ikke takket ja til "tilbudet". Har ringt og klaget, men får bare dårlige unnskyldninger og de påstår fortsatt at jeg har fått en gratis måned, men bare på en måte. Bytter nok leverandør asap.
Hei og takk for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Det er lei å høre at du føler deg lurt. Ble du lovet en måned gratis strøm ved bytte, skal du selvsagt få denne. Her bør vi nok ta en kikk på hva som har skjedd da du oppgir at du bor i en mindre leilighet. Det skal veldig mye strømbruk til før faktura blir på over 4.000 kroner. Siden det ikke står oppgitt noe kontaktinformasjon her så blir det vanskelig å kommentere hva som har gått galt i ditt tilfelle. Ber derfor om at du kontakter oss på telefon 23006100 så skal vi selvsagt finne ut hva som har gått galt. Det eneste du skal betale for ved gratis strøm er nettleie som alltid kommer ved siden av strømmen på dine faktura. Denne går til lokale netteier, og er ikke noe vi tar betalt for. Vi har også utvidede fullmakter til å hjelpe med å dele opp faktura nå for tiden. Så hvis det av en eller annen årsak skulle stemme at faktura er på så mye, skal vi selvsagt kunne hjelpe med å dele den opp for deg. Ønsker deg en riktig så fin dag videre, og nok en gang takk for din tilbakemelding. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Ren svindel. Styr unna Fjordkraft. Vil bruke alle triksene i boken for å lure deg. Ved kjøp av bolig blir man satt på en veldig dyr avtale selv om man krysser "NEI". Senere kan man ikke bytte avtale på nett og det opplyses heller ikke om hvilken avtale man er på.
Hei Arve, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Det er utrolig leit å høre at du føler deg lurt, for det er aldri noe vi ønsker. Vi har avtale med noen meglere, som på overtagelse enten har med et fysisk skjema for bestilling eller en iPad hvor kunden fyller ut bestillingsinformasjon. Der signerer man på at man ønsker oss som leverandør. Dette er helt frivillig. Hvis du har blitt overført til oss uten riktig samtykke er det svært viktig at du kontakter oss, slik at vi kan ta dette videre med personen som har registrert salget. Dette er på ingen måte noe som skal inntreffe. Jeg vil på det sterkeste oppfordre deg til å ta kontakt med vår kudneservice hvis du føler at denne saken ikke tilstrekkelig har blitt ryddet opp i. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Ser at mange her klager på at spotprisene endrer seg fra det man har når man bestiller til noe som er dyrere med 1-5øre/kwt. Dersom dette er noe man er overrasket over har man altså ingen peiling på hvordan spotpris fungerer, dette endrer seg hele tiden, og dersom man vil ha en forutsigbar strømavtale (men som vil koste mer) finnes det andre alternativer for dette. Har ikke annet enn godt for fjordkraft. De har også super kundeservice som alltid er behjelpelig, de av dere som ikke tåler å vente 2 minutter i telefonkø har også mulighet til å chatte med de på facebook.
Hei Adrian, og takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Det setter vi stor pris på. Det er godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår - vi jobber kontinuerlig med å være så gode som overhodet mulig på dette området. Ønsker deg en fin uke! Med vennlig hilsen Fjordkraft
Selv om jeg bestilte fjordkraft med autogiro og de har registrert min epost, sender de ut papirfaktura med gebyr på 59 kr måneden istedetfor å sende en gratis pdf. Dette er ren melking av kunder. Herved bytter jeg leverandør.