Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg var dum nok til å inngå avtale om å betale kr 1,- pr dag for å få strøm fra vannkraft. og skulle bli orienetert om hvilken leverandør det var, men får jo ikke det! Bare lureri selvfølgelig! Så har de en Trippelgaranti til kr.1,50 pr dag, men vet ikke hva slags garanti det eg. er! De endrer på pris ca hver mnd. som jeg selv må sjekke på Min side, som jeg ikke kommer inn på! Får jo strøm i kontakten da, og det er selvfølgelig verdi for meg!
Før genistreken med ACER trådte i 0kraft var prisen relativt lav og lett oversiktlig. Min spotprisavtale nå gir meg ingen indikasjoner på gjenomsnittprisen for en måned.El.forbruket for juli måned var større en for juli 2020 med sin relativt kjølige juli måned.Refleksjonene gjør seg selv.
Starter bra med solskinn og regnbuer.. Og så går de fra å være billige til å bli de dyreste i klubben.
Dere er alt for dyr og er svært lite fornøyd. Har aldri gode svar når man ringer inn
Fjordkraft matcher lavere pris fra andre leverandører.
Etter at jeg hadde takket ja til en strømavtale hos Fjordkraft, ble jeg likevel kontaktet både via mail og telefon 6 - 8 ganger med spørsmål om å inngå avtale. Da jeg fortalte at jeg allerede hadde takket ja, ble den nye henvendelsen beklaget med løfte om ikke å bli oppringt mer - hver gang! Useriøst! Vil ikke ha mer med Fjordkraft å gjøre!
Har prøvd å få tak i kundeservice ei god stunn nå men ingen vill hjelpe. Har trippelgaranti jeg skal benytte meg av men ingen hjelp å få. Fjordkraft hjelper kunn til for sin egen fordel. Er det noe som blir utgifter for di så havner du på sisteplass når det gjelder å få svar. Så da får man ikke svar. Så jeg anbefaler alle å velge noe annet når du skal velge strøm. Fjordkraft tilbyr mye ekstra som bare er lureri. Så nå skal jeg å bytte strømselskap og mobil abonnement. Dårligere kunde hjelp har jeg aldri vært borti!!