Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alt startet bra, men vil skifte på grunn av at prisene hos fjordkraft er så uforventet.
Hei. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Jeg inngikk avtale med Fjordkraft flere år tilbake i tid og gjorde selgeren utrykkelig oppmerksom på at jeg forutsatte at det var en spotprisavtale (de skulle kun ha et moderat fakturapåslag på spotprisen). Når jeg senere har funnet ut at jeg er på en helt annen avtale og har bedt om å få beregnet og refundert differansen, så nekter de for at jeg har hatt spotprisavtale. Nå vurderer jeg å bytte selskap til Gudbrandsdal Energi, men ser at de er kjøpt opp av Fjordkraft i 2020. Med Fjordkrafts dårlige kundeservice og tilhørende kundevurderinger frykter jeg at det vil smitte over på Gudbrandsdal Energi.
Hei Knut, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik våre selgere skal oppføre seg i møte med potensielle kunder, og vi tar slike tilbakemeldinger på høyeste alvor. Jeg håper du vil kontakte vår kundeservice på f.eks chat eller Facebook og fortelle oss når og hvor dette fant sted, slik at vi kan ta dette videre med vår salgsavdeling. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundeservice tar ikke telefon! Ringt totalt 9 timer på 5 dager uten svar! Heller ingen svar på Mail. Ingen som ringer tilbake heller! Styr unna
Hei Fredrik. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Vær solidarisk og bytt til annet selskap. Strømmen er dyr, det vet vi. Jeg har blitt lurt med, helt uvitende 10 ganger høyere strøm pris en nødvendig. F*** Fjordkraft
Hei Lisa. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Det er viktig å tjene penger, men det går an å tjene penger redelig. Vær redelig! Vær ærlig med pensjonister og de som har lite fra før av!
Hei Simon. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Føler meg svindlet over oktober 2022 fakturaen. Skiftet til spotpris i oppsigelsestiden. Skiftet leverandør, det anbefaler jeg alle......
Fjordkraft har nå bevist lurt store deler av kundemassen ved å ikke gi de en tydelig informasjon om denne uheldige kombinasjonen av strømavtale og strømstøtte. Etter 2,5 time i telefonkø kommer jeg til en lite imøtekommende kundebehandler som mener Fjordkraft ikke har gjort noe galt, og at dette kunne jeg som kunde lest meg til selv. Juridisk sikkert korrekt, men i strid med god folkeskikk. De har visst potensialet for en slik situasjon, og har varslet dette nøyaktig tidsnok og så skjult/lite direkte at ventetiden på support sier vel noe om hvor dårlig kundene opplever dette. Håper mange bytter strømleverandør, slik at Fjordkraft lærer seg at ærlighet varer lengst. Jeg har byttet og kommer ikke tilbake.
Hei Kay. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft