Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hva skal en si når en får en regning fra Fredrikstad energinett som jeg ikke er kunde hos og den regningen er på 1000 kr. mere enn i vintermånedene. På spørsmål til Fredrikstad energinett om hva som skjer siden jeg er kunde hos Fjordkraft, men får regning fra dem så bruker han bl.a ordet leveringsplikt og ber meg kontakte Fjordkraft. Jeg har vært kunde hos Fjordkraft siden januar. Så jeg ringer Fjordkraft og får en lang forklaring på at pga noe endring så ble det slik nå, men at dette vil bli rettet opp og at jeg da vil få penger tilbake. Jeg har ikke får noe informasjon om dette og jeg synes dette er rotete. På slutten av samtalen sier kundebehandleren at det er jo en god pris, regningen en familie får er mere. Da har jeg fått en regning for vår månedene som er 25 % høyere enn i vinter. Når jeg nå har sett på hvilken periode jeg har betalt for til Fjordkraft og hvilken periode regningen fra Fredrikstad energi nett er så ser jeg at det er en dobbelt fakturering for den ene måneden. Surr kaller jeg dette.
Hei Astrid, og tusen takk for tilbakemeldingen. Jeg skjønner godt at dette ikke fremstår som ryddig for deg som er kunde hos oss. Hvis kundebehandleren har fortalt deg at dette vil rettes opp på fremtidige faktura så antar jeg at dette stemmer, men hvis du er usikker er du selvsagt velkommen til å kontakte oss på telefon, chat eller e-post. Vi er ikke fornøyde hvis ikke du er fornøyd, og det er viktig for oss at du føler at situasjonen har blitt ryddet opp i. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Vi leide en leilighet en periode under oppussing. Når vi skulle flytte ut av denne leiligheten ringte jeg inn til Fjordkraft og avsluttet strømavtalen vår. Dette var 25 februar. I dag 10 mai står vi fortsatt registrert på denne strømmåleren. BKK levere leveringspliktig strøm på den og vi får regninger for et sted vi ikke bor. Huseier har bekreftet flere ganger til BKK og Fjordkraft at vi er flyttet, og han har opprettet strømavtale på måleren. Dvs at BKK levere strøm til måler og Fjordkraft. Ny leieboer flyttet inn for 1 mnd siden, så vi er vel en 3 personer som er involvert i denne strømmåleren etterhvert. Vi har vært i kontakt med Fjordkraft på chat, telefon og mail (her får vi aldri svar). Vi får bekreftet hver gang at dette er fikset, og gang på gang viser det seg at dette ikke er ordnet opp i... Fjordkraft bør bli bedre på å følge opp det de sier. Hvor er lederskapet på disse kundesentrene og hvem er det som kontrollerer at alt blir gjort på en riktig måte? Jeg har selv jobbet på kundesenter og alt ble kontrollert. Alle feil ble funnet og rettet opp i.
Hei Carina, og tusen takk for tilbakemeldingen. Her skulle jeg gjerne kunne kontaktet deg direkte for å rydde opp i dette, men siden jeg ikke vet hvem du er blir dette dessverre litt vanskelig. Jeg må bare beklage at du har hatt denne opplevelsen med oss, for slik skal det ikke være. Har du mulighet til å sende oss en melding på Facebook og fortelle oss hva som har skjedd? Henvis gjerne til at du har lagt igjen denne anmeldelsen på bytt.no. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Sender regninger og purringer i månedsvis etter at leilighet er solgt og avtale sagt opp. Roter med faktura. Gir ikke tilbakemelding etter at jeg har sagt i fra. Umulig å komme seg ut av.
Hei Astrid, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Slik skal det ikke være. Jeg kan dessverre ikke ta kontakt med deg direkte siden jeg ikke vet hvem du er, men hvis du tar kontakt med oss på telefon, chat eller e-post skal vi rydde opp i dette så godt vi kan. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Hevdet at de hadde så billig strøm i forhold til hva jeg hadde, og ba om å få eksempler på priser de siste månedene. Så bra ut så jeg slo til. Da regninga kom viste det seg at de hadde gitt meg priser eks mva (uten å opplyse om at priser var uten mva) Kommer til å slenge på røret hver gang jeg hører Fjordkraft i andre enden av telefonen.
Hei, Johannes. Jeg skjønner godt at du er misfornøyd med dette, for dette er ikke slik vi skal opptre i en salgssamtale. Jeg beklager at du har hatt denne opplevelsen med oss. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med oss på telefon, chat eller e-post, slik at vi kan ta dette videre. Jeg kan ikke gjøre dette ettersom du er anonym på bytt.no, men hvis du kontakter oss kan vi ta en kikk på kundebildet ditt kan vi se nærmere på hva det er som har skjedd. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Sky høye regninger vi betaler for disse mafijane. De fakturer deg for samme perioden flere ganger eksempel slik: 01 til18 januar, også 18 januar til 01 februar, også igjen 01 februar til 24 februar til 01 mars. Legg merke til at det tallene måneden begynner og slutter betales dobbelt opp, og i tillegg forskudd fakturerer oss, etter at de lover at det ikke skal forskudd faktureres på noe vi ikke har brukt. + sender ut regninger som blitt gjort klart på forkant at du skal betale gebyrer og forsinkelsesrenter når det er 14 dager igjen før forfall, i tillegg så står ikke fra hvilken periode gebyrene gjelder fra? Jeg følte meg lurt og begynte å se tidligere fakturaer, jeg kan ikke tru det jeg så, slik var de tidligere fakturaene også. Ta gjerne en titt dere også tilfelle det gjelder flere. Nå skal jeg kjøre på de tyver. Nå har jeg fått nok!
Gikk på limpinnen og takket ja til 500kr rabatt ved varekjøp hos Power. De garanterte at Fjordkraft var billigst uansett hvilken avtale jeg hadde fra før. Jeg hadde GE spot. Ved nærmere sjekk viser det seg at når alle gebyr og avgifter er tatt med så var Fjordkraft dyre, svært dyre. Hoppet av avtalen og fikk en sluttregningen på 2273kr for 1703kwh. Den skal dere få forklare da den er ubegripelig for meg. Mitt råd: Ligg unna tilbudet fra Power. Powerspot.
Hei, Jos. Vi beklager at du har hatt denne opplevelsen. Uten at jeg vet detaljene her, kan jeg nok med sikkerhet si at her har selgeren hos Power tatt seg noen friheter når han har solgt deg inn på denne avtalen. Vi gir selgerne en veldig tydelig opplæring i hvordan denne avtalen skal beskrives, og det er på ingen måte greit å si at Fjordkraft er billigst uansett hvilken avtale du hadde fra før. Tusen takk for at du ga oss beskjed om dette, det er allerede meldt videre til vedkommende som er ansvarlig for opplæringen inn mot Power. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Jeg inngikk strømavtale med Fjordkraft. Dagen etter fikk jeg et bedre tilbud fra en annen strømleverandør, og benyttet angreretten min overfor Fjordkraft. Samme dag fikk jeg skriftlig bekreftelse fra Fjordkraft på at de hadde mottatt angrerett skjemaet mitt, og at avtalen min med dem var kansellert. 10 dager senere henter Fjordkraft meg ut av avtalen med min nye strømleverandør, og oppretter en avtale med meg uten mitt vitende. Jeg får først vite at jeg har blitt kunde hos Fjordkraft da jeg får en opphørsfaktura fra strømselskapet jeg trodde jeg hadde avtale med.
Hei, Tor. Vi beklager at du har hatt denne erfaringen med oss. Så vanskelig skal det ikke være å angre en bestilling, så her høres det ut som det har skjedd en glipp. Siden vi ikke vet hvem du er er det vanskelig å si nøyaktig hva som har skjedd, men hvis du ønsker at vi skal se nærmere på dette for deg er det bare å ta kontakt med oss på telefon, chat eller e-post. Med vennlig hilsen Fjordkraft