Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Lurte min kone til å take ja over telefon salg, etter å ha snakket med meg prøvde hun å avbestille, men det kunne hun ikke siden abonemanget sto på meg, forde om hun hadde bestilt det. Endte med at jeg bare bestilte nytt abonnement fra en annen leverandør, men de klarte å levere strøm til meg i 3 dager og fakturerte meg 300kr for det... inkludert faktura gebyr på 49 kr... så nærme telefon svindel du kommer...
Dyre strømpriser, starta avtalen med 38øre endte opp med 69 øre etter 4 måneder, økning hver måned. Oppsigelsen er fortsatt under behandling, jeg driver å betaler for ett sted jeg ikke bor lenger. Jeg fikk samtale fra dem og nå sier dem at de ikke har snakka med meg. LITE Å FÅ GJORT DA. Styyyyyyr laaaaaaangt unna.. ikke gå i fella med attraktive tilbud og rabatter.. du taper veldig på det i lengden
Etter klage gjorde de om min konto uten godkjennelse tok bort nettbank. Nå får jeg ikke faktura lenger i nettbanken. Har heller ikke mottatt kreditnota etter at de la inn en annen bolig i tillegg til min regning.
Som flere nevner avtalen Garantert Fornøyd som blir fremstilt som løpende priser. Selger lover en lav spotpris- lavere enn konkurrentene i området. Man ender med en høyere strømregning enn konkurrentene. Betydelig høyere enn historiske strømpriser på alle i området. Selvfølgelig når man ser på nivået av reklame for produktene. Styr unna!
Nekter å avslutte måler etter flytting. Skylder på netteier og later som de ikke får avmelding. Lyver på telefon. Få alt skriftlig.
Eg fekk ein seljar på døra med ein avtale (Garantert Fornøyd) som skulle vera veldig god, og berre for eit avgrensa tal forbrukarar som fekk slikt besøk på døra. Eg takka ja til tilbodet, fordi eg trudde på lovnaden om at dette var eit verkeleg godt tilbod med låge straumrekningar frå eit lågprisselskap. Det vart framstilt som om eg var garantert å få noko nær den beste straumprisen i landet. I dei tre månadane eg har vore kunde hos Fjordkraft, har straumprisen heile tida vore høgare enn tilsvarande avtalar hos det lokale kraftselskapet. I tillegg har eg fått eit heilt absurd påslag for papirfaktura, som eg ikkje vart informert om på førehand. Me har heldigvis følgt med, så me har ikkje rukke å sløsa meir enn nokre få kroner på dette lureriet enno.
Skyhøy august faktura med økt kwh/time uten bruker fikk beskjed. Dårlig forklaringer og skylder på BKK.