Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har strømavtalen med navn "Garantert Fornøyd" fra Fjordkraft og er alt annet enn fornøyd. Avtalen gjelder bare for 3 måneder om gangen og du som kunde må inn på nettsiden og aktivere avtalen hele 4 ganger i året. Du får selvsagt ingen varsel om dette via Epost eller sms og linken på nettsiden er veldig vanskelig å finne og har i det siste året ikke vært å finne på nettsiden som følge av "teknisk feil ". Dette er ingen tvil om at Fjordkraft tjener veldig godt på dette. Veldig ufin forretningsmodell som er basert på å lure kunder for mer profitt. Ingen selskap jeg ønsker å være en del av. SVINDEL
Ikke noe spesielt negativt . Grunnen til at jeg byttet til Fjorkraft var vel pga. tilbud ved god reklame. Det har jo alle.
Hei Odd, Takk for din tilbakemelding. Godt å høre at du er fornøyd. Men vi kan jo ikke gi oss der. Jeg håper at du vil benytte deg av noen av fordelene du har som kunde i Fjordkraft. Da vil du nok bli enda mer fornøyd. Hva med 2% Trumfbonus over ditt strømforbruk?Mobilabonnement til hele familien til gunstige priser? Vi har også stadig nye attraktive fordeler som gir deg mer for pengene hver måned. Gi oss gjerne en tilbakemelding igjen om finner ut at vi har fortjent en stjerne eller to til. Med vennlig hilsen, oss i Fjordkraft
Måten fjordkraft oppererer på er ekkel. De leverer dyre, uoversiktelige avtaler og øker dette påslaget på kilowattprisen etter inngått avtale. Tydeligvis har jeg en avtale som ikke engang viser seg på hjemmesiden deres. Og hadde en prismatch, som skulle få meg blandt de billigste, men det skjedde så absolutt ikke. Alle fjordkrafts 5(!!) avtaler er satt i rødt av forbrukerrådet. Alle avtalene er på listen over 29 ulovlige strømavtaler hos forbrukerrådet. Kundeservice er sløv. Kundeservicen vår er så bra, sier de. Den er tydeligvis så bra at folk kun snakker med dere pga kundeservicen, fordi jeg satt og ventet i 25 minutter uten svar. Aldri hatt dårligere opplevelse med et strømselskap før.
Fjordkraft informerer ikke meg om endringer o.l. Jeg har hatt fjordkraft en stund, men har aldri fått mail/brev om endringer. Jeg har saumfart faktura for å se om de informerer om endringer, men har ikke funnet noe.
Hei Sissel, Takk for tilbakemeldingen din. Vi informerer om endringer på epost og/eller telefon (avhengig av hva vi har registrert på deg og hva du har angitt som preferanse). Vi gir også beskjed på minside. Der kan du også sjekke på minside om vi har registrert riktig epost og legge til telefonnummer slik at du får informasjon på alle flater. Hvis vi har riktig e-postadresse kan du eventuelt sjekke om våre mailer havner i spamboksen. Selvfølgelig er du også hjertelig velkommen til å ta kontakt med vår kundesenter, så sjekker de for deg og legger til det som eventuelt mangler. Ha en fin dag! Hilsen fra oss i Fjordkraft
Synes Fjordkraft fungerer bra. Med prismatch er det lett å få prisen ned på eksisterende avtale.
Hei Tore, Takk for din tilbakemelding og godt å høre at du er fornøyd! Med vennlig hilsen, oss i Fjordkraft
Ut fra test i bytt.no, har vi en rimelig avtale gjennom garantistrøm fra Fjordkraft. Dette er vi fornøyd med. Garantistrøm omtales som lite oversiktlig over hva det egentlig koster, men dersom bytt.no har gjort sammenligningsjobben sin riktig, har vi en god avtale.
Hei Astrid, Takk for din hyggelige tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd. Husk at du i tillegg til en god strømavtale har mange fordeler som Fjordkraftkunde. Du kan få en ekstra rimelig mobilabonnement og mange andre fordeler i vårt fordelsprogram. Ha en fin dag! Hilsen fra oss i Fjordkraft.
Gode tilbud og strømpris. App gir nyttig informasjon om strømforbruk. Kan ha mobiltelefon abb hos det samme selskapet og få rabatter. Har gode tilbud på andre produkter.
Hei Jan, Så kjekt å høre at du liker appen og har oppdaget både fordelsprogrammet og mobil der. Ha en fin dag! Med vennlig hilsen, Fjordkraft