Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fjordkraft forandrer avtaler uten informasjon. Styr unna eller bytt de. Flere har lavere spot priser uten påslag. Elendig service!
Hei. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Takk for meg. Jeg skal aldrig noensinne ha noe med dette selskapet å gjøre. De har lurinført en avtale der jeg som intetandende kunde besitter tidenes høyeste strømregning. Vi har hatt høy tiltro til de som vår strømleverandør. Og att de vil gi oss den beste strømavtalen. Profittjegerne i dette selskapet har virkelig ordnet seg sin profitt og sine bonuser. Den vanlige kunde blør.
Hei. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Brukt nesten samme som forrige regn. Men nå 3g så dyrt!!!!
Hei Bjørn, takk for tilbakemeldingen din. Det er dessverre flere kunder som har opplevd en stor økning i strømkostnadene sine de siste månedene, dette påvirker i stor grad de kundene som har hatt en strømavtale med en forhåndsbestemt pris. En såkalt variabel avtale er en strømavtale hvor vi som strømleverandør kjøper inn strøm på forhånd, til en sikret pris. Strømmen for blant annet oktober og november i år ble kjøpt inn da strømmen var betydelig dyrere, og det var forventet at strømmen ville fortsette å være dyr gjennom hele høsten. Når oktober kom ble strømmen derimot betraktelig billigere, noe som førte til at strømstøtten fra staten også ble kraftig redusert. Om man ønsker å være tettere tilknyttet strømstøtten man får fra staten kan det være tryggere å heller ha en spotpris-avtale, men da risikerer man også at strømprisen kan dobles fra en dag til den neste. Mitt beste tips er uansett å bruke Fjordkraft-appen til å følge med på hva strømprisene er, og eventuelt endre på strømavtalen sin via fjordkraft.no om man ser det kan være noe å spare. Husk at variable avtaler nå har et krav om minst 30 dagers forvarsel ved prisøkninger, som gjør at man beholder sin avtalte pris i minst 30 dager. Dette kan være svært gunstig dersom prisen for strøm skulle bli drastisk dyrere i løpet av kort tid. Da beholder den variable avtalen sin gamle pris lengre. Håper du gir oss en mulighet til å rette opp i inntrykket ditt, ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt om du trenger råd og veiledning fremover. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Takk Fjordkraft! Takk Fjordkraft for at dere gav mine foreldre som er minstepensjonister en strømregning på 8000 kr for oktober måned. (På et forbruk på ca 1400 kWh) Takk Fjordkraft for at dere har vært så flinke til å opplyse om at strømstøtten ikke vil gjelde for prisen dere sitter på den variable strømprisen på fakturaen. (Den har de nå forstått settes på spotpris) Takk Fjordkraft for at jeg fikk lov å vente 2 timer i telefonkø hos dere. Håper dere kan unne dere noe ekstra fint til jul for de 8000 kr dere får fra mine kjære foreldre. Jeg syns dere er kjempeflink!
Har prøvd å ringe kundeservice nå siden forrige onsdag (4 dager) men oppnår ikke kontakt. Dette er for dårlig! Forrige uke fikk jeg beskjed om at det var 1 times ventetid, nå har den økt til 2 timer. Har vært kunde i mange år og har tidligere hatt spotprisavtale. Ser nå at denne er omgjort til Stabil strømpris uten min godkjenning. Fikk en regning nå på nesten 3 ganger pris i fht september. Lureri kaller man sånn!!
Hei Anne, takk for tilbakemeldingen din. Kundesenteret vårt har dessverre opplevd unormalt mye pågang de siste ukene, som har ført til lange ventetider. Vi må bare beklage at det har vært vanskelig å nå oss, jeg kan anbefale deg å heller sende oss en e-post om ventetiden på telefon er lang. Om du har fått en annen avtale enn du opprinnelig bestilte er det naturligvis en feil vi vil rette opp i, vi kan ikke endre strømavtalen til kundene våre uten at man selv godkjenner denne endringen. Det er ofte en naturlig forklaring på at man har den avtalen man har, dette er jeg helt sikker på at kundesenteret vårt vil finne ut av med deg. Håper du gir oss en sjanse til å se på dette sammen med deg, så vi kan finne en god løsning på dette. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Fakturerer feil, klarer ikke å rydde opp. Har holdt på i månedsvis på å få rettet en feil faktura.
Hei Øystein, takk for tilbakemeldingen din. Utrolig kjedelig å se at du ikke har fått løst saken din, vi må bare beklage at det har tatt så lang tid å få løst en fakturafeil. Jeg håper du gir oss en ny sjanse til å få ordnet dette for deg, ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt så er jeg sikker på at vi skal finne en løsning. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Så utrolig dårlig av Fjordkraft å ikke fortelle om at strømstøtten plutselig kan utebli pga av hvordan avtalen forutsigbar pris er laget. Står sikkert med veldig små bokstaver ett sted men det holder ikke. Blir bytte av strømleverandør nå.
Hei Josef, takk for tilbakemeldingen din. Strømstøtten man får fra staten følger den gjennomsnittlige spotprisen i det området man bor i, som du er litt inne på her. Om man har en variabel avtale som du nevner, eller en fastpris, så får man like mye strømstøtte som man ville fått med en spotpris-avtale, på godt og vondt. I noen måneder har man betalt mindre med en variabel avtale enn man ville gjort med spotpris, men fått like mye støtte. I oktober derimot kostet de variable avtalene våre betydelig mer enn spotprisen, i hvert fall i de sørlige delene av landet. Vi har forsøkt å være så tydelige som mulig på at strømstøtten henger sammen med spotprisen, men vi ser at vi kunne vært enda mer proaktive med informasjon når situasjonen ble som den ble i oktober. Vi gjør alt vi kan for å komme med tydelig veiledning og informasjon til alle kunder i tiden fremover, og setter pris på alle tilbakemeldinger sånn som denne. Håper du kan gi oss en ny sjanse til å rette opp i også ditt inntrykk. Med vennlig hilsen Fjordkraft