Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er ikke fornøyd. Dager jeg slår av varmepumpe har jeg mere forbruk???
Hei, Tom! Takk for din tilbakemelding. Som strømleverandør har vi ingen påvirkning på ditt strømforbruk da vi kun selger strøm. Hvis du mener at du blir belastet for feil forbruk anbefaler vi at kontakter din lokale netteier da dem har ansvaret for måler og forbruk. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Prisøkning og brutte avtaler. Problemer med å få forbrukstatistikk .
Hei, Inge! Takk for din tilbakemelding. Det er riktig at vi har økt prisene som ellers i samfunnet. Når vi endrer på prisene varsler vi alle kunder minimum 30 dager før endring i henhold til vilkårene i avtalen. Hvis du ønsker forbruksstatistikk fra ditt anlegg kan dette enkelt hentes ut fra din lokale netteier eller www.elhub.no, da får du oversikt av ditt historiske forbruk uavhengig av strømleverandør. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Umulig å logge inn på appen. Kan ikke vaske klær når jeg ikke vet spotprisen😤
Hei, Tone! Takk for din tilbakemelding. Nå kan vi dessverre ikke se ditt kundeforhold her hos oss, men hvis du ønsker at vi hjelper deg med innlogging og oversikt i appen er det bare å kontakte oss på tlf: 23006100. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Appen er helt OK, men selve prisen er høy. Ser jeg fint kan spare et par hundrelapper i mnd med å velge noen andre da påslagene til Fjordkraft er høye og skal bli høyere. Ved sammenligning kommer ikke Fjordkraft inn på topp 50 billigste engang så det sier vel alt.
Hei, Thomas! Takk for din tilbakemelding. Vi er nok ikke blant de billigste leverandørene, men vi mener at man kan redusere sin faktura hvis man bruker verktøyene vi tilbyr i appen som å flytte forbruket mot de billigere timene, benytte smartlading til elbil. Snart kommer vi med varmestyring som kan redusere forbruk og kostnader ytterligere. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Øking av månedspris og tillegg på spotpris etter å ha vært kunde i flere år.
Hei, Anita! Takk for din tilbakemelding. Det er dessverre slik at de økte kostnadene i samfunnet treffer oss på samme måte, og da er vi også nødt til øke prisene for å drive en sunn butikk, slik at vi kan videreutvikle tjenester som hjelper våre kunder med å redusere sitt strømforbruk. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Syntes prisen er for høy, samt at hadde en forglemmelse av betaling fikk fikk purring med et skyhøyt gebyr pluss renter.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi er opptatt av å ha så fornøyde kunder som mulig, og derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ta gjerne kontakt med oss på tlf: 23006100 eller e-post: [email protected] så kan vi se om vi kan hjelpe deg med en bedre strømavtale. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Helt Greit, du ser forbruk, ser estimert kostnad men det er ikke noe ekstra
Hei, Magnus! Takk for din tilbakemelding. Vi strever etter å levere så gode tjenester som mulig og vi prioriterer utvikling av app høyt. Send oss gjerne en e-post til [email protected] hvis du har forslag til forbedring. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft