Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
dyrt høy påslag og høy månedsavgift kundeservice ikke bra må vente lenge selger deg den dyreste avtale
Hei Tom, Takk for din tilbakemelding. Det var kjedelig å høre at du hadde en så dårlig erfaring med vår kundesenter. Om du ønsker en god spotavtale, kan jeg tipse deg om at vi for tiden har et godt kampanjetilbud på vår forside. Den kan du også bestille gjennom vårt kundesenter om du foretrekker å gi de en ny sjanse. Det er en spotavtale (spotpris spesial) som gjør at du betaler time for time og dermed kan bruke strøm når den er billigst. Appen vår viser deg når det er billigst å feks lade el-bil eller sette på en vask. Om du ønsker mer forutsigbarhet, så har vi akkurat lansert spot med forvaltning. Siste tips: Husk å bruke Trumf-fordelen om du er medlem da får du 2% bonus over forbruket ditt! Med vennlig hilsen, oss i Fjordkraft
Deres opplegg erryddig med info i app, jeg opplever at jeg betaler mer enn jeg burde, en at det er i nærheten av hva det burde vært. Har tillit til fjordkraft
Hei Kjell, Takk for tilbakemeldingen. Det er godt å høre at du er fornøyd og har tillitt til oss. Vi ser at de som bruker vår gode app som oftest er mest fornøyd så vi setter pris på at du deler din gode erfaring her! Med vennlig hilsen, oss i Fjordkraft
Lurer på hvorfor samme selskap har så mange avtalemuligheter, f eks flere ulike spotavtaler. Vanskelig å navigere i for eldre uten data. Hadde Innlandspot men trodde det var vanlig spot
Hei Rolf, Takk for tilbakemelding. Kort sagt har vi flere avtaler for å dekke behovene til de ulike kundegruppene. Noen ønsker å ha en vis forutsigbarhet i strømregningen, mens andre tåler at strømregningen er høyere om vinteren enn sommeren. Vi har også ulike avtaler med for eksempel fagforeninger som har fremforhandlet rabatt til sine medlemmer. Til slutt finnes det de som liker å bruke smarte duppedingser for å få kontroll over forbruket sitt og bruker vår pulsmåler i kombinasjon med appen. Da bruker man strømmen når den koster minst gjerne i kombinasjon med en litt dyrere spotavtale siden man får pulsmåleren og abonnement på den med på kjøpet. Jeg har stor forståelse for at mye valg også kan gjøre det vanskeligere velge. Hvis du ringer vår kundesenter bistår de gjerne med å finne produktet som passer dine behov best. Med vennlig hilsen, oss i Fjordkraft
De øker og øker prisen selv om prisen på norpool er lavere enn hos fjordkraft! Og når prisen på norpool går ned så går ikke prisen på fjordkraft ned
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Mistet tilliten til Fjordkraft men legger til at det er også et bransjeproblem! Komplekse dårlige kundeavtaler og høye priser skaper mye frustrasjon og man føler seg lurt!!
Hei Kjetil, Det var trist å høre. Strømprisene er har blitt en del høyere denne vinteren slik at mange engasjerer seg og ønsker en avtale som passer akkurat dem. Vi har for tiden et tilbud for spotpris spesial ute på forsiden som passer bra til de som er opptatt av å bruke strøm når det er billigst. Vår app gir deg innsiktet du trenger for å få kontroll over forbruket. Hvis du er Trumfmedlem kan du få 2% bonus over strømforbruket. Husk også vårt fordelsprogram som gir deg mer for pengene.
Noe er uforskammet i telefonen, kommer nesten til orde med egne spørsmål, snakker forferdelig fort. Forteller ikke hele sannheten når dem forteller om sine produkter. Sier dem informere om forandringer med 14 d varsel på e-post, har aldri fått det jeg, noe dem ikke tror på.
Hei Halvor, Beklager dette, sånn skal det ikke være. Vi har mange henvendelser for tiden, men du skal fortsatt oppleve å få riktig svar på din henvendelse. Det er dessverre ikke mulig å hjelpe deg herfra, men om du tar kontakt med oss igjen, kan vi forsøke å hjelpe deg. Om det er lang ventetid på telefon, så har vi også chat der vi kan bistå deg. Ha en fin dag! Med vennlig hilsen, oss i Fjordkraft
Dem bytter avtalen din til noe dyrere uten samtykke fra meg, gir bindingstid uten å si fra. Mye rot.
Hei Mette og takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding. Siden jeg ikke vet hvem du er, har jeg dessverre ikke innsyn i hva som har skjedd i ditt tilfelle. Jeg tolker deg dithen at du har en variabelavtale og dermed mottatt prisvarsel grunnet endring i strømprisene. Som sertifisert selskap i Trygg Strømhandel er vi forpliktet til å varsle deg 14 dager før en slik endring trer i kraft. Varslingen kommer på e-post eller SMS dersom du har valgt det som varslingsmetode. Alle kunder som har avtaler med bindingstid skal ha fått skriftlig informasjon om dette (enten på SMS eller ved bestilling på nett) Håper dette var oppklarende og oppfordrer til å ta kontakt med vårt kundesenter dersom dette ikke har skjedd i ditt tilfelle. Ønsker deg en fin uke, med vennlig hilsen Fjordkraft.