Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De øker og øker prisen selv om prisen på norpool er lavere enn hos fjordkraft! Og når prisen på norpool går ned så går ikke prisen på fjordkraft ned
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Mistet tilliten til Fjordkraft men legger til at det er også et bransjeproblem! Komplekse dårlige kundeavtaler og høye priser skaper mye frustrasjon og man føler seg lurt!!
Hei Kjetil, Det var trist å høre. Strømprisene er har blitt en del høyere denne vinteren slik at mange engasjerer seg og ønsker en avtale som passer akkurat dem. Vi har for tiden et tilbud for spotpris spesial ute på forsiden som passer bra til de som er opptatt av å bruke strøm når det er billigst. Vår app gir deg innsiktet du trenger for å få kontroll over forbruket. Hvis du er Trumfmedlem kan du få 2% bonus over strømforbruket. Husk også vårt fordelsprogram som gir deg mer for pengene.
Noe er uforskammet i telefonen, kommer nesten til orde med egne spørsmål, snakker forferdelig fort. Forteller ikke hele sannheten når dem forteller om sine produkter. Sier dem informere om forandringer med 14 d varsel på e-post, har aldri fått det jeg, noe dem ikke tror på.
Hei Halvor, Beklager dette, sånn skal det ikke være. Vi har mange henvendelser for tiden, men du skal fortsatt oppleve å få riktig svar på din henvendelse. Det er dessverre ikke mulig å hjelpe deg herfra, men om du tar kontakt med oss igjen, kan vi forsøke å hjelpe deg. Om det er lang ventetid på telefon, så har vi også chat der vi kan bistå deg. Ha en fin dag! Med vennlig hilsen, oss i Fjordkraft
Dem bytter avtalen din til noe dyrere uten samtykke fra meg, gir bindingstid uten å si fra. Mye rot.
Hei Mette og takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding. Siden jeg ikke vet hvem du er, har jeg dessverre ikke innsyn i hva som har skjedd i ditt tilfelle. Jeg tolker deg dithen at du har en variabelavtale og dermed mottatt prisvarsel grunnet endring i strømprisene. Som sertifisert selskap i Trygg Strømhandel er vi forpliktet til å varsle deg 14 dager før en slik endring trer i kraft. Varslingen kommer på e-post eller SMS dersom du har valgt det som varslingsmetode. Alle kunder som har avtaler med bindingstid skal ha fått skriftlig informasjon om dette (enten på SMS eller ved bestilling på nett) Håper dette var oppklarende og oppfordrer til å ta kontakt med vårt kundesenter dersom dette ikke har skjedd i ditt tilfelle. Ønsker deg en fin uke, med vennlig hilsen Fjordkraft.
for ikke kontakt på tlf. svarer ikke på mail svarer ikke på meldinger. oppgir feil pris på faktura
Hei Rune og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Det stemmer at vi har opplevd høy pågang i vinter månedene. Vi har gjort noen tiltak for å redusere ventetiden som nå er tilbake til normalen igjen. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Noen andre leverandører setter opp eksempler på forbruksanslag med forskjellige prisnivåer. Hos Fjordkraft skrives det at pristak er avsluttet. De gir ikke forslag til regning i faktura hva kalkuleringen vil gi.
Hei Tusen takk for din tilbakemelding, det settes stor pris på. Vi jobber kontinuerlig med forbedring, og ser hele tiden etter bedre måter å informere på. Her kunne vi kommet med bedre informasjon. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter, så vil vi se på hva dette betyr for deg. Og vi kan også komme med forslag til hvilken avtale som passer best for deg i den markedssituasjonen vi er i. Med vennlig hilsen, Fjordkraft.
Kundeservice svarer ikke … etter å forsøkt over flere dager. 😡😡😡
Hei Vi beklager at du ikke har kommet i kontakt med oss. Det har vært en ekstrem situasjon den siste tiden. Der veldig mange har hatt et ønske om å snakke med oss. Vi har gjort en rekke tiltak, slik at vi skal få snakket med flest mulig av dem som kontakter oss. Så vi håper at du vil gi oss en sjanse, vi ønsker å hjelpe deg. Håper du vil forsøke å ta kontakt med oss på nytt. Vennlig Hilsen, Fjordkraft.