Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Elendig, elendig og alldeles for dyrt - stadige dårlige unnskyldninger for å forklare prisoppgangen
Hei Per og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Jeg har i dag avtale på maks 99 øre som opphører 31.12.21. Håper dere kan gi meg en ny og god avtale fra 1.1.22. Har vert veldig fornøyd med stabil strøm leveranse .
Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Vi hjelper deg gjerne å velge ny avtale om du ønsker å bytte. Ta gjerne kontakt med oss så tar vi en samtale og finner sammen en god avtale til deg. Det er også mulig å endre avtale Fjordkraft.no Min Side. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Strømmavtalen må trimmes hvert år. Da slipper en "Justering av priser" som det formuleres så fint med. Får en dette, til slipper en alle påslag som ellers blir "trimmet" opp ofte hvert halvår. Passer en på dette greier en å få vekk alle påslag!
jeg har ikke fast månedlig avgift og heller ikke påslag strøm - undersøkelsen var uinteressant for meg. kun spotpris .
Rask og god service pluss stabile priser gjennom 1år
Kjempe fornøyd. Har ikke noe problemer med strømleverandør.
Frekk kunde service rett og slet nesevise Skrev at appen ble stadig borte det gjelder også Pris app pr kw fikk til svar (Er det strømmen som blir borte?)