Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Latterlig at det kjøres kampanjer. Nr 1. at det kjøres kampanjer man som kunde ikke blir informert om. Nr 2. Dersom man først ringer for å klage på prisen blir man lurt inn i en kampanje som kun varer et viss tidsrom. Da må man enten huske å ringe på ny for en ny kampanje, eller bli flyttet automatisk over i en avtale med blodpris. Hvorfor ikke gi kundene den laveste prisen dere kan tilby uansett!?
Råder alle til og bruke Fjordkraft. Enestående kundebehandling,alt på stell hos Fjordkraft.
Hei Nils, Takk for din tilbakemelding. Godt å høre at du er fornøyd. Med vennlig hilsen, oss i Fjordkraft
Veldig godt fornøyd med kundeservice. Så mener jeg at fjordkraft appen er bruker vennlig
Hei Kenneth, Det var godt å høre. Takk for din tilbakemelding og vi ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen, oss i Fjordkraft
Fornøyd med proff kundekonsulent … grei og informativ 😊
Ingen negative erfaringer bortsett fra prisen dere opererer med i markedet
Hei Per. Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en omtale av oss. Når det gjelder strømpriser så har det vært en krevende tid med veldig svingende markedspriser. Vi har forskjellige typer avtaler til kunder der noen følger spotprisen og noen som er litt mer forutsigbar over tid. Litt ut ifra hva kunden ønsker. Spotprisen er lik for alle strømleverandører. Du kan til en hver tid finne gjeldende pris på Fjordkraft.no og i appen vår. Mvh Fjordkraft
Må bli bedre på kundepleie !! Dårlig på å markedsføre seg på egne kunder.
Hei Rolf, Takk for din tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig med forbedre oss, og tar din tilbakemelding med oss inn i dette arbeidet. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Lite forståelse og hjelp å få. Var ikke fornøyd
Hei Thor, Takk for din tilbakemelding. Jeg håper du gir vår prisvinnende kundeservice en sjans igjen til å rette opp inntrykket ditt. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft