Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De legger til en forsikring ( trippelgaranti ) uten samtykke fra kunde som de trekker ca 49kr per mnd ( 1,5kr dagen )
Hei Kristoffer, og takk for tilbakemeldingen. Trippelgaranti er en valgfri tjeneste, og skal være et aktivt valg fra kunde. Her høres det ut som det ikke var meningen å bestille trippelgaranti og vi beklager at dette har skjedd. Vi sender ut en SMS der vi informerer om avtalevilkår når man blir kunde hos oss. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så kan vi se nærmere på denne saken. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Appen er lettnavigert,og intuitiv. Eventuelle spørsmål blir besvart på en forståelig måte. Eget regnskap på hver måler som er lett å separere fra hverandre.
Hei Truls, Tusen takk for tilbakemeldingen. Veldig kjekt å se at du er fornøyd med appen og faktureringen. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Jeg byttet vekk fra fjordkraft for litt over en mnd siden. Da ringte selvsagt fjordkraft med et tilbud for å få meg til å bli værende som kunde. Avtalen jeg fikk tilbud var så god at jeg valgte å bli, lite visste jeg om at prisene jeg fikk oppgitt kun varte i en mnd. Selgeren la også på flere ekstra tjenester som jeg ikke ble informert om. Jeg har selvfølgelig byttet fra fjordkraft igjen og kommer aldri til å bli kunde der igjen. Styr unna!
Vanskelig å få kontakt med kundesenter. Ser ut til å ligge i det øvre prisleiet.
De gjør nå om den avtalen jeg hadde . Da regner med den i 6 måneder og da regner jeg med at den blir med påslag . Har nå vært uten det tidligere , til jeg merket meg det , og bestilte på nytt!
Hei Inge, Godt å høre at du er fornøyd. Ut ifra beskrivelsen, kan jeg ikke se hvilket produkt du har med det høres ut som om du klarte å finne et produkt som passet deg. Jeg håper du har en fin dag! Med vennlig hilsen, oss i Fjordkraft
Penser deg inn på dyre straumavtalar. Er fyrste som set opp prisen og soste som set ned. Dette er og straumlevrandøren for deg, om du ønskjer daglige sms med reklame, men krevjer at du loggar deg på nettsia deira for å sjå prisendringar.
Hei Sturla, Takk for tilbakemeldingen. Vi har ulike produkter, for eksempel spot, variabel og ulike tilleggsprodukter som Norsk Vannkraft. Husk at du har mulighet for å bytte avtalen dersom du ikke er fornøyd med produktet du har per i dag. Vi har også prismatch i tilfellet du skulle finne et bedre tilbud hos en annen leverandør. Prisendringer finner du enkelt og greit på minside, men vi sender det også på mail eller sms når vi har det. Ha en fin dag! Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Når jeg har fått 2.50 i påslag og 12 kr. På måned av et konkurrerende leverandør er min avtale mye dårligere.