Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Via OBOS lav månedspris nå dessverre opphørt. Det var ingen som kunne måle seg med den.
Hei! Det er veldig forståelig at du synes det er leit at OBOS medlemsavtale avvikles, men vi har andre avtaler som forhåpentligvis kan passe godt for deg videre. Kontakt oss gjerne direkte via tlf; 21494949 eller epost; [email protected] for videre bistand, samt informasjon om våre avtaler! Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen Fortum
Fortum har avsluttet samarbeidet med OBOS og øker prisen. Fortum er selvfølgelig ikke eneste part som kan endre på ting og jeg satte derfor livet på vent i to minutter mens jeg fant noen andre som tar seg mindre betalt for det samme. Appen til Fortum har vært helt grei i bruk, og jeg har fått strøm i leiligheten i bytte mot betalte fakturaer i perioden jeg var kunde uten noe krøll. Akkurat som med alle andre strømleverandører altså.
Hei Alexander! Det er forståelig at dette er leit, og vi synes det er hyggelig å høre at du trivdes med OBOS-avtalen. Denne har altså blitt avviklet, men vi har andre avtaler vi tror kan passe for deg, så kontakt oss gjerne direkte om du er interessert i en gjennomgang av avtaler vi kan tilby deg. Vi kan nåes via tlf; 21494949 eller epost; [email protected]. Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen Fortum
Fikk melding fra Fortum at OBOS-avtalen avsluttes og erstattes av en dyrere. Da er det på tide og bytte. Alt har vært OK.
Hei Erik! Så hyggelig å høre at du har vært fornøyd med vår OBOS medlemsavtale! Det er leit at denne har blitt avviklet, men kontakt oss gjerne direkte om du er interessert i en annen avtale hos oss. Vi har et bredt utvalg avtaler og bistår deg gjerne med å kartlegge hvilken som kan passe for deg. Kontakt oss gjerne direkte via epost; [email protected], evt tlf; 21494949. Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen Fortum
Fortum klarte aldri å sende faktura til riktig adresse. Når jeg ringte sa de at jeg ikke var kunde, noe jeg var. Valgte derfor å bytte leverandør og fikk da bruddgebyr på 3000,- jeg klaget på dette og ble da tilsendt inkassovarsel, noe de ikke lovlig kan gjøre da det er en tvist. Alt kan dokumenteres med På Fortums vis er all dokumentasjon «borte». Hold dere langt inne denne elendige levrandøren!
Hei Bjørn! Dette var veldig leit å høre om. Slik skal det ikke være etter kontakt med oss! Vi ønsker gjerne å ta en nærmere titt på dette, og vår bedriftsavdeling kan nåes direkte via tlf; 21494949 og tastetrykk bedrift, evt via epost; [email protected]. De kan bistå deg videre med å oppklare dette, og forhåpentligvis finne en tilfredsstillende løsning! Ønsker deg en fin dag videre! Vennlig hilsen Fortum
Fikk et telefontilbud hvor selger garanterte pris lavere enn Tibber. Etter noen mnd. og høyere pris, henviser jeg til avtale. Da påstår Fortum at opptak av samtalen er slettet og vi må forholde oss til det skriftelige. Påklaget dette i epost allerede i desember, beskrev at jeg følte meg lurt og har foreslått at kontakten heves med bakgrunn i https://lovdata.no/dokument/NL/lov/1988-05-13-27 § 30. I abonnementet setter de deg også automatisk opp med tilvalg som koster en del pr. mnd., og som du aktivt må velge vekk. Stille fra kundeservice nå og har ikke svart på 13 dager nå. Styr unna.
Hei Bent! Det er leit å høre at du ikke opplever å motta svar fra oss enda. Vi regner med at saksbehandlingen pågår, og håper dermed du har mottatt, eller mottar, svar på dette innen kort tid. Om du fortsatt ikke har mottatt svar er det veldig fint om du kan sende en henvendelse til, feks via epost, slik at vi kan undersøke saksgangen på dette, og hvor det evt har stoppet opp, slik at vi kan finne en tilfredsstillende løsning. Vi hjelper deg gjerne, og kan nåes via tlf; 21494949 eller epost; [email protected]. Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen Fortum
Flott, ryddig og meget konkurransedyktig avtale. Godt fornøyd.
Hei Rune! Takk for denne hyggelige tilbakemeldingen din! Det er flott å høre at du har vært fornøyd med OBOS medlemsavtale hos oss. Ikke nøl med å kontakte oss for videre bistand, endringer eller spørsmål vedrørende dette! Vi kan nåes via tlf; 21494949 eller epost; [email protected]. Ønsker deg en super dag videre! Vennlig hilsen Fortum
Strømmen er dyr fra før, med avtale i Fortum ble den ennå dyrere, er låst i en ett års avtale nå, og trege meg syk. Styr unna dette selskapet
Hei Andreas! Dette var leit å høre om, og vi ønsker gjerne å bistå deg med en løsning på dette. Ingen av våre privatavtaler har bindingstid el, men noen bedriftsavtaler har bruddgebyr og dette fremstår derfor som en bedriftshenvendelse. Vi vil oppfordre til å kontakte vår bedriftsavdeling direkte for bistand med dette, feks via epost; [email protected], evt via telefon; 21494949. Vi håper vi kan finne en tilfredsstillende løsning på dette! Ønsker deg en fin dag videre! Vennlig hilsen Fortum