Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ikke fått svar på min forespørsel og mottatt helt utrolige krav for fakturaer for strømlevranser fra Norges Energi As
Hei Bjørn, Vi gjør vårt aller beste for å svare alle våre kunder så raskt som mulig. Vi beklager på det sterkeste for ventetiden. Gjerne ring oss på 21494949 så kan vi undersøke saken nærmere. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
God pris og avtale da er viktig for meg som pensjonist.
Hei Carl, det gleder oss å høre du er fornøyd med avtalen du har med oss. Vi sette stor pris på din positive omtale. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg registrerte meg på bytt.no og ble oppringt av en selger fra Fortum. Selger kom med et tilbud som absolutt var attraktivt når man ser på pris osv. Men jeg la veldig merke til at han slengte inn flere og flere rabatter hele tiden i løpet av en veldig kort samtale. Jeg ba om å få dette skriftlig på e-post slik at jeg kunne ta en verdivurdering og sammenligne mellom andre leverandører. Selgeren ønsket ikke å sende dette tilbudet skriftlig og sa at det ikke var nødvendig fordi de var de billigste så det var ikke noe å tenke på. Forklart relativt tydelig til selger at hvis du ikke kan sende dette tilbudet på e-post så jeg kan ta en vurdering eller sammenligne, så er det ikke aktuelt å fortsette denne samtalen, det blir for dumt. Har aldri vært kunde hos Fortum og etter denne telefonsamtalen med selger blir jeg nok aldri det heller. Dette vært en veldig useriøs samtale og forsøka få en ny kunde på.
Hei Linus, Jeg vil først og fremst beklage for opplevelsen du har hatt med vår selger. Vårt mål er alltid å tilby våre kunder den beste mulige servicen og veiledningen, og det er beklagelig at vi ikke har levd opp til dette i ditt tilfelle. Vi vil følge opp internt for å sikre at alle våre selgere har den nødvendige opplæringen og kompetansen til å hjelpe våre kunder på best mulig måte. Vi setter stor pris på våre kunders tilbakemeldinger, da det hjelper oss med å forbedre vår service. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss på telefon 21494949 eller epost [email protected] slik at vi kan undersøke saken nærmere. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Super service - jeg var i NorgesEnergi og er kunde i Fortum
Hei Kirsten, tusen takk for omtalen. Vi setter stor pris på å høre du er fornøyd med Fortum som din strømleverandør. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Får grei innformasjon på epost og på appen min. Prøver å følge med så godt jeg kan.
Hei Vigdis, det er flott å høre du er fornøyd med informasjonen du får i appen og på e-post. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål- vi er her for å gi deg best mulig veiledning. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
God kundeservice. Hyggelige og imøtekommende kundebehandlere.
Hei Sigrunn, tusen takk for hyggelig omtale. Det gleder oss å høre du er fornøyd med kundebehandlingen du har fått. Det er slike positive opplevelser vi jobber for å skape for våre kunder. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Lett å bytte til , og lett å bytte fra. Gunstig prisleie. God app.
Hei Øybjørn, Vi er glade for å høre du fant prosessen med bestilling enkel. Det er viktig for oss å gjøre det så enkelt og behagelig som mulig for våre kunder. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm