Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble direkte løyet til av telefonselger. Det er tydelig at de gjør alt for å dra inn kunder. Hadde det ikke vært for en telefon fra Fjordkraft og hjelp i fra dem (som også var det selskapet jeg hadde i utgangspunktet) så hadde jeg sittet i en kjip situasjon pga. lovord fra Fortum selger. Ikke stol på dem om de forsøker å selge til deg, gjør research selv. Tilbudet var for godt til å være sant.
Hei Mariann, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi beklager dypt for den negative opplevelsen du hadde med vår selger. Det er viktig for oss at våre kunder har en positiv opplevelse med våre selgere. Vi beklager at dette ikke ble oppnådd i ditt tilfelle. Vi tar tilbakemeldingen på alvor og vil sørge for å ta nødvendige skritt for å sikre dette ikke skjer igjen i fremtiden. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss på telefon 21494949 eller epost [email protected] slik at vi kan undersøke saken nærmere. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Enkelt og greit løsning for meg nå når NorgesEnergi blir til Fortum.
Hei, Tusen takk for tilbakemeldingen. Vår prioritet er å gi alle en knirkefri overgang fra NorgesEnergi til Fortum. Vi setter derfor stor pris på at du er fornøyd med overgangen:) Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 49 49 49 eller e-post [email protected] hvis du har noen spørmål. Vi er klare for å bistå! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Er kunde hos NorgesEnergi, Fortum ringte meg for noen år siden på et tidspunkt jeg ikke hadde anledning til å snakke, ba om tilbud på epost, når jeg kommer hjem ønskes jeg velkommen som kunde. Slik FREKK markedsføring aksepterer ikke jeg og nå fusjonerer disse to. Om jeg hadde fått betalt for å bruke strøm fra Fortum, ville jeg ikke hatt noe kundeforhold pga helt uakseptabel markedsføring.
Hei Per, Kundetilfredshet er av aller største viktighet for oss, og det er synd å høre du har hatt negativ opplevelse med oss tidligere. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss, og setter derfor stor pris på at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding om dette. Vi beklager på det sterkeste for den negative opplevelsen du har hatt, og håper vi får mulighet til å gjenopprette tillit. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Det er bra og økonomisk.Har også lading via recharge gjennom Fortum
Hei Rune, Tusen takk for omtalen. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med oss som strømleverandør, og bruker oss ved lading av elbil. Vi takker for tillitten og ser frem til å fortsette betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg ble tilbudt en bedre avtale enn den jeg hadde fra før, helt uten noen grep fra min side. Jeg sa tidligere opp min avtale med Fortum og byttet til annen leverandør, først da kom de på banen med et bedre tilbud. Nå kom tilbudet automatisk opp i appen, så fort de hadde en bedre avtale. Dette mener jeg er slik man skal behandle eksisterende kunder!
Hei, Tusen takk for fin omtale. Hyggelig å høre du kom tilbake til oss som kunde. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg er veldig fornøyd hver gang jeg hadde litt økonomisk problem de forstår meg og de gjør hva de kan og hva er mulig for å gi meg mer tid for å betale de er supert og hyggelige mennesker Takk for det
Hei Oana, Tusen takk for fin omtale. Vi ønsker alltid å hjelpe våre kunder. Det er vår prioritet å sikre at alle føler seg godt ivaretatt og forstått. Vi setter pris på deg som kunde, og gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fortum er veldig billig strøm og støtte kunde jeg er glad for å bli kunde hos fortum. Mvh Sawsan
Hei Sawsan, Tusen takk for din omtale. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med oss som strømleverandør. Bare å gi beskjed om det er noe du lurer på så er vi alltid klare for å bistå! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm