Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fint på hytta, da vi ikke er der så mye. Super løsning, ingen store overraskelser.
Er førnøyd med fast mndpris.og nyhetene jeg får på mobil.
Hei Kari, vi setter pris på din tilbakemelding. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med din strømavtale og informasjon. Gjerne ta kontakt om det er noe du lurer på. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Bra nok for en helt ordinær forbruker med enkelt bruksmønster
Hei Terje, vi sette stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Det er flott å høre du er fornøyd! Gjerne ta kontakt om det er noe du lurer på, vi ønsker alltid å hjelpe. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Er pr. idag meget godt fornøyd,og vil også anbefale Fortum til andre.
Hei Henrik, tusen takk for den flotte tilbakemeldingen. Det gleder oss å høre du er fornøyd med strømavtalen, og at du vil anbefale oss videre. Det betyr mye for oss å vite at du føler deg godt ivaretatt. Vi ser frem til å fortsette å levere god service til deg. Ikke nøl med å ta kontakt om det er noe du trenger hjelp med. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Har ikke fått svar på min forespørsel og mottatt helt utrolige krav for fakturaer for strømlevranser fra Norges Energi As
Hei Bjørn, Vi gjør vårt aller beste for å svare alle våre kunder så raskt som mulig. Vi beklager på det sterkeste for ventetiden. Gjerne ring oss på 21494949 så kan vi undersøke saken nærmere. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
God pris og avtale da er viktig for meg som pensjonist.
Hei Carl, det gleder oss å høre du er fornøyd med avtalen du har med oss. Vi sette stor pris på din positive omtale. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg registrerte meg på bytt.no og ble oppringt av en selger fra Fortum. Selger kom med et tilbud som absolutt var attraktivt når man ser på pris osv. Men jeg la veldig merke til at han slengte inn flere og flere rabatter hele tiden i løpet av en veldig kort samtale. Jeg ba om å få dette skriftlig på e-post slik at jeg kunne ta en verdivurdering og sammenligne mellom andre leverandører. Selgeren ønsket ikke å sende dette tilbudet skriftlig og sa at det ikke var nødvendig fordi de var de billigste så det var ikke noe å tenke på. Forklart relativt tydelig til selger at hvis du ikke kan sende dette tilbudet på e-post så jeg kan ta en vurdering eller sammenligne, så er det ikke aktuelt å fortsette denne samtalen, det blir for dumt. Har aldri vært kunde hos Fortum og etter denne telefonsamtalen med selger blir jeg nok aldri det heller. Dette vært en veldig useriøs samtale og forsøka få en ny kunde på.
Hei Linus, Jeg vil først og fremst beklage for opplevelsen du har hatt med vår selger. Vårt mål er alltid å tilby våre kunder den beste mulige servicen og veiledningen, og det er beklagelig at vi ikke har levd opp til dette i ditt tilfelle. Vi vil følge opp internt for å sikre at alle våre selgere har den nødvendige opplæringen og kompetansen til å hjelpe våre kunder på best mulig måte. Vi setter stor pris på våre kunders tilbakemeldinger, da det hjelper oss med å forbedre vår service. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss på telefon 21494949 eller epost [email protected] slik at vi kan undersøke saken nærmere. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm