Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Elendig kunde behandling,halvsurt og prate med de,ingen som kunne svare på noe om elbil og ladere,produkter osv satt over 8 ganger,skjedde 2 ganger ,på innsalget elbil og ladere blir jeg bare med autosvar bedt om og ringe samme nr på nytt.Sa opp abb og ble overtalt til og fortsette,gjorde en forandring fra bedrift til person(fra enkeltmannsforetak )ble innkassokrevd avbruddsgebyr på 3000 som ingen hadde fortalt om.Kunde behandlere sier ikke sine fulle navn,bare fornavn,mailbekreftelse kommer usignert .Vanskelig og få bekreftelse på mail på inngått avtale.Kundebehandler la på røret da jeg sa at jeg tok opp samtalen da han ikke ville si navnet sitt,de tar jo opp?Dette er et selskap som slår seg på magen og forteller at de er Nordens største strømselskapet,også blir jeg som kunde møtt slik?Kundebehandler var ordentlig stolt av seg selv da han fjernet inkasso kravet og mente han var snill,han burde beklaget helt ned til sine forfedres opprinnelse for all elendigheten de koker i hop og hvordan system dette firma holder på.Tenker du Fortum så tenk deg kraftig om,vill du ikke snakke med så si du tar opp samtalen da legger de på !Nordens verste strømselskap!!!
Hei Henning, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre du ikke er fornøyd med hjelpen du har fått av våre kundebehandlere. Når det gjelder at du ble satt over til en annen avdeling er det fordi du hadde spørsmål vedrørende elbil og ladere. Avdelingen som har spisskompetanse på dette er Charge and drive. De kan kontaktes på +47 2255 5424 eller [email protected]. Du kan også finne informasjon på deres nettsider her: https://chargedrive.com/. Vi ønsker alltid å gi våre kunder best mulig hjelp, og i noen tilfeller innebærer dette å sette over til en annen avdeling som kan svare bedre på dine spørsmål. Når det gjelder det at våre kunderådgivere kun utgir fornavn, er dette en bevisst praksis vi følger av hensyn til peronvern til våre ansatte. Dette er en standard prosedyre. Vi setter pris på at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding, og beklager eventuelle ulemper dette har medført. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Har ikke vært mye i kontakt med kundeservice men det jeg har hatt har vært utmerket.
Hei Tomm, Tusen takk for hyggelig omtale! Det er veldig hyggelig å høre du har vært fornøyd med vår kundeservice de gangene du har vært i kontakt med oss. Vi jobber hardt for å sikre at alle våre kunder får den beste servicen, og det betyr mye for oss å høre at du har hatt en positiv opplevelse. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg ønsker det at strøm fastpris og bruke bra så lenge
Hei Kim, Gjerne kontakt oss direkte på telefon 21494949 eller epost [email protected] hvis du har noen spørsmål. Vi er klare til å bistå. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg kontaktet Fortum etter et skifte av leverandør prosess startet uten min godkjenning. Jeg ringte kundeservice og fikk relevant informasjon i saken og ble kjent med at dette faktsk er et lovbrudd. Har startet reversering av prosessen.
Hei Leif, Tusen takk for omtalen. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med vår kundeservice og informasjon. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake som kunde. Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Enkelt å bestille. Rask behandling. Oversiktlig produktløsninger.
Hei Erik, Tusen takk for din omtale. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med vår betjening og at du fant prosessen med å bestille strøm enkel. Det er viktig for oss å gjøre det enkelt og behagelig for våre kunder. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
For mye tillegg, så mista oversikten, elles så har de en super hyggelig kundeservise.
Hei Cathrine, Tusen takk for omtalen. Vi setter stor pris på den hyggelige tilbakemeldingen om vår kundeservice. Vi ønsker selvsagt å hjelpe deg med å få god oversikt over din strømavtale. Har du spørsmål kan du enten logge deg inn i appen/ Min Side eller kontakte oss direkte for veiledning. Vi er klare for å bistå. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Virker greit. Ingen kommentar ellers. Har ikke hatt noen problem så langt, tror jeg.
Hei Marit, Tusen takk for omtalen. Hyggelig å høre du er fornøyd med Fortum som din strømleverandør. Har du spørsmål er det bare å kontakte oss direkte på [email protected] eller 21494949. Vi er klare for å bistå:) Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm