Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg kontaktet Fortum etter et skifte av leverandør prosess startet uten min godkjenning. Jeg ringte kundeservice og fikk relevant informasjon i saken og ble kjent med at dette faktsk er et lovbrudd. Har startet reversering av prosessen.
Hei Leif, Tusen takk for omtalen. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med vår kundeservice og informasjon. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake som kunde. Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Enkelt å bestille. Rask behandling. Oversiktlig produktløsninger.
Hei Erik, Tusen takk for din omtale. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med vår betjening og at du fant prosessen med å bestille strøm enkel. Det er viktig for oss å gjøre det enkelt og behagelig for våre kunder. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
For mye tillegg, så mista oversikten, elles så har de en super hyggelig kundeservise.
Hei Cathrine, Tusen takk for omtalen. Vi setter stor pris på den hyggelige tilbakemeldingen om vår kundeservice. Vi ønsker selvsagt å hjelpe deg med å få god oversikt over din strømavtale. Har du spørsmål kan du enten logge deg inn i appen/ Min Side eller kontakte oss direkte for veiledning. Vi er klare for å bistå. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Virker greit. Ingen kommentar ellers. Har ikke hatt noen problem så langt, tror jeg.
Hei Marit, Tusen takk for omtalen. Hyggelig å høre du er fornøyd med Fortum som din strømleverandør. Har du spørsmål er det bare å kontakte oss direkte på [email protected] eller 21494949. Vi er klare for å bistå:) Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Etter to år med dette selskapet har vi innsett at de har svindlet oss. Da vi bestilte tjenestene i 2021 via telefon, sendte de oss en SMS som vi måtte svare "Ja" på hvis vi ønsket tjenestene vi hadde avtalt med selgeren. Overraskelsen var at i denne SMS-en la de til alle ekstra tjenester de ønsket (inkludert lading av bil, selv om vi ikke har bil). Med et enkelt "Ja" ble alt dette bestilt, og vi trodde at alt var i orden etter å ha snakket på telefonen, så vi skrev "Ja." Kort sagt: vi har betalt nesten 10.000 NOK ekstra enn det vi hadde avtalt på telefonen. Da vi nå oppdaget dette og klaget, sa de at vi hadde akseptert med et enkelt "Ja." Vi ba om opptaket av samtalen, og de sier at de ikke har det... 0 tillit. Vi føler oss svindlet.
Hei Cristo, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi ønsker å understreke at vi aldri ønsker å svindle våre kunder for penger og at ingen tjenester blir lagt til uten din uttrykkelige aksept. Vi verdsetter våre kunder, og det er helt grunnleggende for oss at alle avtaler og tjenester er tydelige. For å få en bedre forståelse av saken, oppfordrer vi deg til å kontakte oss direkte på [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Det bare fungerer som det alltid har gjort. Alt på en faktura gir en utmerket oversikt.
Hei Asbjørn, Tusen takk for omtalen. Så hyggelig å høre du er fornøyd med oppsettet av faktura. Vi ønsker å gi alle kunder en god forståelse på hva størmmen går til. Vi setter derfor stor pris på din tilbakemelding vedrørende dette. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Masse informasjon jeg ikke forstår noe av. Jeg ønsker bare strøm så billig som mulig
Hei Ole, Tusen takk for tilbakemeldingen. Dette ønsker vi å hjelpe deg med! Gjerne kontakt vårt kundesenter på [email protected] eller 21494949, da kan en av våre dyktige kunderågivere hjelpe deg med spørsmål du har rundt din avtale. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm