Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rimelig og effektivt. Hyggelig kundesenter. Hatt Fortum i mange år
Hei Hilde, Vår prioritet er å sikre at alle våre kunder føler seg godt ivaretatt. Vi setter derfor stor pris på din hyggelige tilbakemelding. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Svært dyrt og lite oppdatert med hensyn til hvorfor dette er dyrt på et strømforbruk som er helt på minimalt nivå
Hei Carl, Når du har en spotprisavtale har du direkte innkjøpspris fra kraftbørsen Nord Pool, tillagt mva. Vi vil gjerne se nærmere på din nåværende strømavtale og finne en løsning som passer for dine behov. Gjerne ta kontakt på epostadressen [email protected] eller telefon 21494949. Så kan vi finne en løsning som passer for deg. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fortum strøm frarådes på det sterkeste. De tilbyr markedets dyreste strøm med flere ikke avtalte tillegg på faktura og nå bruddgebyr på 3600 på tross av at de reklamerer med «ingen bindingstid». Det har vært vanskelig å komme i kontakt med kundeservice. Mail og forespørsler besvares ikke. Strømregningene er halvert etter overgang til konkurrerende bedrift. Jeg gjentar derfor. Ikke velg Fortum.
Hei Mona, Det er synd å høre du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Våre privatavtaler har ingen bindingstid, og derfor reklameres det med dette. Noen av våre bedriftsavtaler derimot har bindingstid på 12 måneder. Vi vil gjerne undersøke saken nærmere. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig fornøyd med Fortum strøm. Fin service på telefon
Hei Marianne, Tusen takk for fin omtale. Det setter vi stor pris på! Hyggelig å høre du er fornøyd med vår kundeservice. Det er vår prioritet å sikre at alle våre kunder føler seg godt ivaretatt og er fornøyde. Din tilfredshet er vår fremste motivasjon! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Mye bra med Fortum, men litt for høy pris. Ved en anledning ble rabatt lagt til i stedet for å bli trukket fra. Noen ganger vanskelig å se hvordan nettleien ble bygget inn i fakturaen. Hvis dette er interessant for Fortum, fortell meg, og jeg skal beskrive dette i detalj.
Hei Aimar, Det er uheldig å høre rabatten ble lagt til istedenfor trukket fra. Det beklager vi på det sterkeste. Din tilbakemelding er svært verdifull for oss, og vi setter pris på muligheten til å rette opp i eventuelle feil og forbedre våre tjenester. Gjerne kontakt oss direkte så får vi undersøkt saken nærmere. Vennlig hilsen, Sofie / Fortum Strøm
Hygelige å flinke vente for telekotkt tar for lang tid
Hei Erik, Tusen takk for positiv omtale. Det er hyggelig å høre du er fornøyd kunde hos oss! Bare å kontakte oss direkte hvis du har noen spørsmål eller utfordringer. Våre dyktige kunderådgivere ønsker alltid å hjelpe! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
fornøyd med den avtalen jeg har, men altfor dyr strøm
Hei Ragnhild, Tusen takk for positiv omtale. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med avtalen du har hos oss. Vi som strømleverandør har dessverre ingen innvirkning på strømprisen. Strømprisen settes på kraftbørsen Nord Pool, og bestemmes av tilbud og etterspørsel. Gjerne sjekk ut appen for nyttige tips og råd om hvordan du kan spare strøm. Dette kan hjelpe deg å redusere ditt totale strømforbruk og med det redusere strømregningene dine:) Bare å kontakte oss direkte på telefon 21494949 eller epost [email protected] hvis du har noen spørsmål! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm