Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde hos dere i mange år, byttet til helgeland kraft da de var rimeligere enn dere og at de tilbydde 500 khw strøm gratis etter at man hadde vært kunde i 3 mnd, men dere ringte meg raskt etter bytte og ønsket å ha meg tilbske da skulle jeg ikke få påslag på ett eller ett annet jeg ikke husker hva er akkurat nå. Men hele saken her er at personen som ringte meg og lokket meg tilbake til dere satte byttedatoen raskt etter at jeg hadde vært kunde hos helgeland i 3 måneder. Jeg gikk utifra at personen som ringte meg var erfaren og visste hva han snakket om da han satte byttedatoen. Jeg har ikke rukket å bruke de første 500 khw gratis strøm før dere byttet meg tilbake, dermed har jeg mistet en veldig god fordel hos dem. Dere vil ikke kompensere for tapt fordel og derfor bytter jeg tilbake til helgeland
Lett kunde brukervennelig. Billige priser og utrolig bra kundeservice
Hei Lilly, Tusen takk for fin omtale. Vi legger stor vekt på å gi våre kunder den beste opplevelsen i møte med oss, og setter derfor stor pris på din tilbakemelding vedrørende vår kundeservice. Det gleder oss å høre du er fornøyd med brukervennlighet i appen/ Min Side, og våre priser. Vi takker igjen for tilbakemeldingen, og gleder oss til å fortsette å være din pålitelige strømleverandør. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Føler meg ivaretatt som kunde.Kan anbefales. De kan sine saker.
Hei Jorunn, Tusen takk for fin omtale. Det er vår prioritet å sikre at alle våre kunder føler seg godt ivaretatt og er fornøyde. Derfor setter vi stor pris på din tilbakemelding vedrørende dette. Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Appen kan bli bedre. Norges energi var mye bedre. Lettere og bruke
Hei Marit, Tusen takk for din tilbakemelding. Så leit å høre funksjonaliteten i appen ikke stod til forventning. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 49 49 49 eller e-post [email protected] med en detaljert beskrivelse av funksjonaliteten du mener ikke fungerer. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre appen og tar til oss alle forbedringsforslag. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg er utrolig fornøyd . Oversiktig app og liten kø til kundeservicen. Har vært kunde i fjordkraft og der satt jeg i 30 til 45 min i kø for og snakke med noen ,her tok det nøyaktig 3 min og en koslig dame i andre enden supert 👍
Hei Ingrid, Tusen takk for den fine omtalen av oss som strømleverandør og app. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Det er alltid hyggelig å høre at vi oppfyller dine forventninger og behov. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Gjennom tid er spotpris rimeligst. Fortum tilfredsstiller mine behov
Hei Tom, Tusen takk for omtalen. Det er hyggelig å høre vi tilfredstiller dine behov. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Dere gir ikke korekt info når dere ringer og lokker oss til og bli kunder da d koster 99kr pr mnd og hva dere bet i innkjøpæøø
Hei Ragnhild, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi ønsker alltid å være transparente og informative i møte med våre kunder. Vi beklager hvis dette ikke ble oppnådd i ditt tilfelle. Vi tar tilbakemeldingen på alvor og vil sørge for å ta nødvendige skritt for å sikre dette ikke skjer igjen i fremtiden. Med en spotprisavtale betaler du som kunde det samme for strømmen som Fortum kjøper den inn for. Det eneste vi tjener penger på er et månedlig fastbeløp (administrative avgifter) og et eventuelt påslag. Gjerne kontakt oss direkte på 21494949 eller [email protected] så kan vi undersøke saken nærmere. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm