Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Service og pris ellers fornøyd og stabil støm levering
Hei Espen, Tusen takk for fin omtale. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med service og pris på våre avtaler. Det setter vi stor pris på å høre. Vi gleder oss til å fortsette å være din pålitelige strømleverandør. Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig oversiktlig og lett å forstå i appen. Har brukt fortum i mange år og har aldri blitt skuffet.
Hei Frode, Tusen takk for hyggelig omtale. Vi setter pris på å høre du er fornøyd med appen, og det gleder oss å høre du er en lojal kunde. Bare å ta kontakt om det skulle være noe du lurer på. Vi ønsker å fortsette å betjene deg på best mulig måte! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Alt var greit ! Det var veldig greit å tegne ny strømavtale. Fikk nyttig og greit forklaring på mine spørsmål.
Hei Frode, Tusen takk for fin omtale. Det er hyggelig å høre prossesen med å tegne ny strømavtale var enkel og grei. Det er også flott å høre vi kunne hjelpe deg med det du hadde av spørsmål. Ikke nøl med å ta kontakt om det er noe mer du trenger hjelp med! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Ryddig , god informasjon og fakturering.stabil leveranse. App som fungerer godt med all nødvendig informasjon, lett forståelig.
Hei Rune, Tusen takk for fin omtale. Det gleder oss å høre du er fornøyd med informasjonen på nettsiden vår, fakturering og appen. Vi jobber kontinuelig med å gjøre våre tjenester så ryddig og brukevennlig som mulig, så det er flott å høre at dette blir satt pris på. Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig bra god kundeservice og hjelp . Fikk gode svar
Hei Tone, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er fantastisk å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk, og at vi kunne gi deg noen gode svar på dine spørsmål. Vi er alltid her for å hjelpe deg, så ikke nøl med å ta kontakt om det skulle være noe mer du trenger hjelp med. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Dårlig kundeservice, der jeg støtte på en medarbeider som beskyldte meg for ikke å kunne regne (gjelder besparelse ved overgang til ny leverandør)
Hei Geir, Tusen takk for tilbakemeldingen. Det er leit å høre du ikke er fornøyd med vår kundeservice. Kundetilfredshet er av aller største viktighet for oss, og vi tar din tilbakemelding på alvor. Vår intensjon er å gi kundene våre den beste opplevelsen. Vi ønsker å løse eventuelle misforståelser og oppfordrer deg til å kontakte oss direkte slik at vi kan adressere dine bekymringer. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Er litt usikker på hvilken avtale jeg har. Jeg synes dessuten at appen var bedre tidligere, jeg fikk mye mer informasjon gjennom den enn det jeg får i appen nå.
Hei Annelise, Tusen takk for tilbakemeldingen. Så leit at appen ikke sto til forventningene. Vi beklager for de ulempene du opplevde. Vi tar slike tilbakemeldinger til oss og jobber kontinuerlig med å forbedre appens ytelse og pålitelighet. Vi oppfordrer deg til å kontakte oss på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Da kan vi se på avtalen din, og eventuelt hjelpe deg å finne den avtalen som er best for deg basert på dine spesifikke forbruksmønstre og preferanser. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm