Fortum opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Alt var greit ! Det var veldig greit å tegne ny strømavtale. Fikk nyttig og greit forklaring på mine spørsmål.
Hei Frode, Tusen takk for fin omtale. Det er hyggelig å høre prossesen med å tegne ny strømavtale var enkel og grei. Det er også flott å høre vi kunne hjelpe deg med det du hadde av spørsmål. Ikke nøl med å ta kontakt om det er noe mer du trenger hjelp med! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Ryddig , god informasjon og fakturering.stabil leveranse. App som fungerer godt med all nødvendig informasjon, lett forståelig.
Hei Rune, Tusen takk for fin omtale. Det gleder oss å høre du er fornøyd med informasjonen på nettsiden vår, fakturering og appen. Vi jobber kontinuelig med å gjøre våre tjenester så ryddig og brukevennlig som mulig, så det er flott å høre at dette blir satt pris på. Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig bra god kundeservice og hjelp . Fikk gode svar
Hei Tone, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er fantastisk å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk, og at vi kunne gi deg noen gode svar på dine spørsmål. Vi er alltid her for å hjelpe deg, så ikke nøl med å ta kontakt om det skulle være noe mer du trenger hjelp med. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Dårlig kundeservice, der jeg støtte på en medarbeider som beskyldte meg for ikke å kunne regne (gjelder besparelse ved overgang til ny leverandør)
Hei Geir, Tusen takk for tilbakemeldingen. Det er leit å høre du ikke er fornøyd med vår kundeservice. Kundetilfredshet er av aller største viktighet for oss, og vi tar din tilbakemelding på alvor. Vår intensjon er å gi kundene våre den beste opplevelsen. Vi ønsker å løse eventuelle misforståelser og oppfordrer deg til å kontakte oss direkte slik at vi kan adressere dine bekymringer. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Er litt usikker på hvilken avtale jeg har. Jeg synes dessuten at appen var bedre tidligere, jeg fikk mye mer informasjon gjennom den enn det jeg får i appen nå.
Hei Annelise, Tusen takk for tilbakemeldingen. Så leit at appen ikke sto til forventningene. Vi beklager for de ulempene du opplevde. Vi tar slike tilbakemeldinger til oss og jobber kontinuerlig med å forbedre appens ytelse og pålitelighet. Vi oppfordrer deg til å kontakte oss på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Da kan vi se på avtalen din, og eventuelt hjelpe deg å finne den avtalen som er best for deg basert på dine spesifikke forbruksmønstre og preferanser. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Etter sammenslåing med Norges energi fordoblet regningen seg, uten forklaring
Hei Silje, Tusen takk for tilbakemeldingen. Du skal være registrert med samme strømavtale du hadde med Norgesenergi. Vi ønsker å se nærmere på saken. Gjerne kontakt oss direkte på [email protected] eller 21494949. Da kan vi gå igjennom faktura med deg og undersøke hvorfor faktura eventuelt har økt. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Ærlig talt visste jeg det ikke ennå, fordi det er første gang jeg er kunde i dette elektriske selskapet. Men så langt Det var bra. Og kundeservicen er også bra.
Hei Emmi, Vi ønsker å velkomme deg som kunde. Vi setter stor pris på at du valgte oss som din strømleverandør. Vi legger stor vekt på å tilby et godt utvalg strømavtaler og tjenester for å imøtekomme våre kunders behov. Din tillit betyr mye for oss, og vi er her for å være din pålitelige strømleverandør. Gjerne kontakt oss direkte på [email protected] eller på telefon 21494949 hvis du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm