Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig bra god kundeservice og hjelp . Fikk gode svar
Hei Tone, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er fantastisk å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk, og at vi kunne gi deg noen gode svar på dine spørsmål. Vi er alltid her for å hjelpe deg, så ikke nøl med å ta kontakt om det skulle være noe mer du trenger hjelp med. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Dårlig kundeservice, der jeg støtte på en medarbeider som beskyldte meg for ikke å kunne regne (gjelder besparelse ved overgang til ny leverandør)
Hei Geir, Tusen takk for tilbakemeldingen. Det er leit å høre du ikke er fornøyd med vår kundeservice. Kundetilfredshet er av aller største viktighet for oss, og vi tar din tilbakemelding på alvor. Vår intensjon er å gi kundene våre den beste opplevelsen. Vi ønsker å løse eventuelle misforståelser og oppfordrer deg til å kontakte oss direkte slik at vi kan adressere dine bekymringer. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Er litt usikker på hvilken avtale jeg har. Jeg synes dessuten at appen var bedre tidligere, jeg fikk mye mer informasjon gjennom den enn det jeg får i appen nå.
Hei Annelise, Tusen takk for tilbakemeldingen. Så leit at appen ikke sto til forventningene. Vi beklager for de ulempene du opplevde. Vi tar slike tilbakemeldinger til oss og jobber kontinuerlig med å forbedre appens ytelse og pålitelighet. Vi oppfordrer deg til å kontakte oss på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Da kan vi se på avtalen din, og eventuelt hjelpe deg å finne den avtalen som er best for deg basert på dine spesifikke forbruksmønstre og preferanser. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Etter sammenslåing med Norges energi fordoblet regningen seg, uten forklaring
Hei Silje, Tusen takk for tilbakemeldingen. Du skal være registrert med samme strømavtale du hadde med Norgesenergi. Vi ønsker å se nærmere på saken. Gjerne kontakt oss direkte på [email protected] eller 21494949. Da kan vi gå igjennom faktura med deg og undersøke hvorfor faktura eventuelt har økt. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Ærlig talt visste jeg det ikke ennå, fordi det er første gang jeg er kunde i dette elektriske selskapet. Men så langt Det var bra. Og kundeservicen er også bra.
Hei Emmi, Vi ønsker å velkomme deg som kunde. Vi setter stor pris på at du valgte oss som din strømleverandør. Vi legger stor vekt på å tilby et godt utvalg strømavtaler og tjenester for å imøtekomme våre kunders behov. Din tillit betyr mye for oss, og vi er her for å være din pålitelige strømleverandør. Gjerne kontakt oss direkte på [email protected] eller på telefon 21494949 hvis du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Kundebehandleren hos dere ikke minst alle de tillegstejeneste ingen har bedt om. Dere krever 700kr+ i mnd for ting vi ikke har bedt om gjentatte ganger!
Hei Aleksandros, Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi ønsker å gi våre kunder de beste løsningene basert på deres behov, men vi ønsker selvsagt ikke å prakke tjenester på våre kunder. Vi setter stor pris på din tilbakemelding vedrørende dette slik at vi kan sørge for å forbedre vår kommunikasjon i fremtiden. Vi verdsetter tillitten våre kunder gir oss, og det er helt grunnleggende for oss at alle avtaler og tjenester er klare og forståelig. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss på telefon 21494949 eller epost [email protected] slik at vi kan undersøke saken. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Dårlig kommunikasjon, jeg gir beskjed men det er tydeligvis glemt, når samtalen er over. Tror jeg kommer til å bytte strømleverandør snart.
Hei Trond, Tusen takk for tilbakemeldingen. Det er leit å høre du ikke er fornøyd med kommunikasjonen med oss. Vi ønsker å sikre at våre kunder har en positiv opplevelse med oss som strømleverandør, og din tilbakemelding er svært verdifull for oss. Gjerne kontakt oss direkte på 21494949 eller [email protected], så kan vi se på saken din på nytt. Vi setter pris på muligheten til å rette opp i eventuelle feil og forbedre våre tjenester. Vi håper vi får mulighet til å gjenopprette tillit. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm