Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fortum bør konsentrere seg om sin primæroppgave. All annen aktivitet betaler vel vi strømkundene for?
Hei Vidar, Tusen takk for din henvendelse. Med en spotprisavtale betaler du det samme for strømmen som Fortum kjøper den inn for. Det eneste vi tjener penger på er et månedlig fastbeløp (administrative avgifter) og et eventuelt påslag per kWh. I tillegg til tilleggstjenester som kundene selv velger om de vil kjøpe. Det er derfor viktig for oss å tilby gode avtaler til våre kunder. Dette påvirker ikke leveransen av strøm. Har du spørsmål kan du kontakte oss direkte på [email protected] eller 21494949. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
For dyrt og for mye tillegg som ikke er relevant og fakturering som ikke fungerer
Hei Lill, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre du ikke er fornøyd med oppsettet av faktura. Vi tar dine tilbakemeldinger på alvor og ønsker å høre mer om hva vi kan forbedre. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss direkte på [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Enkelt og greit å bytte til Fortum. Gode forklaringer på priser og innhold i avtale
Hei Ida, Tusen takk for hyggelig omtale. Det gleder oss å høre at du er fornøyd med bestillingsprosessen. Det er viktig for oss å gjøre det så enkelt og behagelig som mulig for våre kunder. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg har avtalen Aktiv Bedrift. Da jeg inngikk strømavtalen, ble det ikke opplyst i klartekst at det var 1 års oppsigelsestid med et bruddgebyr på kr 3000.
Hei Tore, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er oppsigelsestid på noen av våre avtaler for å sikre forutsigbar og stabilitet i forretningsforholdet. Vi beklager dersom du føler denne informasjonen ikke ble tydelig kommunisert. Gjerne kontakt oss direkte på 21494949 eller [email protected] hvis det er noe som er uklart. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Elendig kundeservice å INGEN løsningsorientering. Bare opplysning om at så lenge pengene ikke kommer på konto tidsnok blir d mørkt!!!!! Svin!!! Jeg er ikke fornøyd med behandlingen av kundeservice! Jeg har heller ikke bedt om å bli kunde hos de da Norges Energi fungerte utmerket, og stengte ikke strøm pga 1 for sen betaling, men tilbudte avdragsordning og lignende ved store regninger
Hei Ivan, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi oppfordrer deg til å kontakte oss direkte på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Da kan våre dyktige kunderådgivere undersøke saken nærmere. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fortum er et supert strøm leverandør selskap. Lett og forstå i appen. Får alt på en faktura
Hei May, Tusen takk for hyggelig omtale.Det gleder oss å høre du er fornøyd med appen. Ikke nøl med å gi oss direkte beskjed om du har noen spørsmål eller tanker vi kan bistå deg med å oppklare ved en senere anledning :) Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Enkelt å bestille,lett å finne frem på nettsiden,.
Hei Christer, Tusen takk for omtalen. Vi ønsker å gjøre prosessen med bestilling enklest mulig for våre kunder. Det er derfor hyggelig å høre du hadde en positiv opplevelse da du ble kunde hos oss. Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm