Fortum opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fortum er ny for meg nå. Er fornøyd nå. Om jeg bytter til andre levrandører er ikke umulig vis det viser seg og være bedre avtaler
Hei Jan, Velkommen som ny kunde:) Vi setter stor pris på tillitten, og håper du fortsetter å være fornøyd med din avtale og vår betjening. Skulle du ha noen spørsmål er det bare å kontakte oss direkte på 21494949. Vi står klare for å hjelpe! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Anbefalt av dere ved samtale med kunderådgiver som var veldig tålmodig med meg.
Hei Terje, Tusen takk for hyggelig omtale:) Vi ønsker alltid å ha kunden i fokus hvor vår prioritet er å sikre at du føler deg godt ivaretatt. Vi setter derfor stor pris på din tilbakemelding vedrørende dette! Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum
They show spot prices in the app that the don't honour. It is not unusual that the final bill for a day would end up with 30-40 nok more than what it should have been if calculated based on what the app was showing as a spot price. Not recommendable.
Hi Lee, Electricity prices are decided by the power exchange Nord Pool and not something we, as an electricity supplier, can influence directly. As a customer, you have a direct purchase price from Nord Pool. If you have questions regarding your consumption figures, feel free to contact us directly. Then we can take a closer look at the matter. Best regards, Sofie // Fortum Strøm
At strømpris er tilgjengelig, slik at en lettere kan innrette forbruk etter pris.
Hei Bengt, Tusen takk for fin omtale! Det er hyggelig å høre du er fornøyd med appen/Min Side. Det er viktig for oss at våre kunder opplever appen/ vår nettside mest mulig brukervennlig. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Dårlig, holder ikke det som loves på deres egen hjemmeside. Rydder ikke opp, styr unna.
Hei Marius, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre du ikke er fornøyd. Vi ønsker å få en bedre forståelse av hva som gjør deg misfornøyd, slik at vi kan forbedre oss og unngå lignende situasjoner i fremtiden. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss direkte på telefon eller epost. Våre dyktige kunderådgivere vil jobbe sammen med deg for å finne en løsning. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fint å få god hjelp ved dødsfall. Bytting av betalings ansvarlig gikk greit
Hei Donna, Tusen takk for hyggelig omtale. Det er veldig fint å høre du er fornøyd med hjelpen du fikk da du var i kontakt med vårt kundesenter. Vi setter pris på din tilbakemelding vedrørende dette. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Holder ikke det dem lover. Betalte for mye på fakturaen, skulle tilbakebetales etter 1 til 2 uker,gikk 3 uker så trekker de det på neste faktura i stedet. Anbefales å bytte strømleverandør. Ble verre med dette strømselskapet.
Hei Ingunn, Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding. Vi beklager å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss, og vi forstår frustrasjonen din over situasjonen med faktureringen. Vi streber etter å holde alle våre løfter og beklager at vi ikke har levd opp til dine forventninger i dette tilfellet. At tilbakebetalingen tok lengre tid enn lovet og ble trukket fra neste faktura i stedet, er ikke i tråd med vår standard for kundeservice. Dersom det er noe vi kan hjelpe deg med ønsker vi at du tar kontakt med vår kundeservice så skal vi hjelpe etter beste evne! Med vennlig hilsen Anders // Fortum