Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi er veldig fornøyd med kundeforholdet vi hat med Fortum. Oppstår det noe ang faktura blir det behandlet med en gang. Hyggelige kundebehandlere.
Hei Brit, Takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig med å levere best mulig service, og din tilbakemelding motiverer oss til å fortsette det gode arbeidet. Takk igjen for dine hyggelige ord og for at du er en del av Fortum-familien! Med vennlig hilsen Anders // Fortum
👌😁😁.😎.Som dere ser så er jeg veldig fornøyd med mitt første møte med Fortun. Kom fra Norges Energi.
Hei Arne, Tusen takk for fantastisk omtale. Det gleder oss stort å høre at du er fornøyd med overgangen til Fortum. Vårt fokus er å sikre at du føler deg godt ivaretatt. Vi ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg synes det er rart at de med fastavtsle får redusert pris når strøm kosta mer enn 70 øre pr kwh
Hei Asbjørn, Tusen takk for din omtale. Hvis noe er uklart med pris, gjerne kontakt oss direkte på [email protected] eller 21494949, så kan vi hjelpe deg i saken. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg er kjempefornøyd med hvordan de er til å svare på tlf og mail også er det ikke noe problem med noen ting
Hei Lars, Tusen takk for fin omtale av vår kundeservice! Vi setter stor pris på å høre du er fornøyd med måten vi har betjent deg over telefon og epost. Vi takker for tillitten og gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg har problemer med fortum. Penger jeg har betalte de sier du ikke betalte jeg har stor klage
Hei Sabrin, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre du ikke er fornøyd med oss. Vi ønsker selvsagt å hjelpe deg i saken. For å kunne undersøke dine betalinger må du kontakte oss direkte på [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Bra , men det tar lang tid å vente på at noen tar telefonen
Hei Arild, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi gjør vårt aller beste for å svare alle våre kunder så raskt som mulig. Vi beklager så mye for ventetiden du opplevde. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester og prosesser for å redusere ventetiden og behandlingstiden. Vi tar din tilbakemeldinger på alvor og vi vil gjøre alt vi kan for å redusere ventetiden. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg er veldig fornøy og derfor jeg vil være kunde hos dere så lenge hvis jeg er fornøy
Hei Vo, Tusen takk for hyggelig omtale. Det gleder oss å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi vil fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm