Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er veldig fornøy og derfor jeg vil være kunde hos dere så lenge hvis jeg er fornøy
Hei Vo, Tusen takk for hyggelig omtale. Det gleder oss å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi vil fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
For dominerende i markedet. Kunne vært mer kundevennlig.
Hei Jan, Tusen takk for din omtale! Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester og funksjoner, og setter stor pris på din tilbakemelding. Vi tar din tilbakemelding på alvor, og ønsker å få en bedre forståelse på hva vi kan gjøre for å være mer kundevennlig. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss direkte på telefon 21494949 eller epost [email protected] slik at vi kan forbedre oss ytterligere. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Kort ventetid i telefon og meget bra svar på spørsmål Kundevennlig rådgiver Kunnskapsrik
Hei Per, Tusen takk for fin omtale om vår kundeservice! Det er stort fokus på å gi våre kunder kortest mulig ventetid på telefon. Vi setter derfor stor pris på din tilbakemelding vedrørende dette. Det er også hyggelig å høre du fikk hjelp av en av våre kunnskapsrike rådgivere. Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Rask og enkel avta tegning med hyggelige kunde rådgiver
Hei Sven, Tusen takk for fin omtale! Det er flott å høre du er fornøyd med prosessen for inngåelse av strømavtale. Det setter stor pris på å høre:) Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fortum er ny for meg nå. Er fornøyd nå. Om jeg bytter til andre levrandører er ikke umulig vis det viser seg og være bedre avtaler
Hei Jan, Velkommen som ny kunde:) Vi setter stor pris på tillitten, og håper du fortsetter å være fornøyd med din avtale og vår betjening. Skulle du ha noen spørsmål er det bare å kontakte oss direkte på 21494949. Vi står klare for å hjelpe! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Anbefalt av dere ved samtale med kunderådgiver som var veldig tålmodig med meg.
Hei Terje, Tusen takk for hyggelig omtale:) Vi ønsker alltid å ha kunden i fokus hvor vår prioritet er å sikre at du føler deg godt ivaretatt. Vi setter derfor stor pris på din tilbakemelding vedrørende dette! Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum
They show spot prices in the app that the don't honour. It is not unusual that the final bill for a day would end up with 30-40 nok more than what it should have been if calculated based on what the app was showing as a spot price. Not recommendable.
Hi Lee, Electricity prices are decided by the power exchange Nord Pool and not something we, as an electricity supplier, can influence directly. As a customer, you have a direct purchase price from Nord Pool. If you have questions regarding your consumption figures, feel free to contact us directly. Then we can take a closer look at the matter. Best regards, Sofie // Fortum Strøm