Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg brukte tjenestene dine før, og det gjorde meg fornøyd, så jeg vil fortsette med deg
Hei Roman, Tusen takk for din positive tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Det er alltid hyggelig å høre at våre tjenester og appen oppfyller dine forventninger og behov. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Anders // Fortum Strøm
Flottings! Ordnet alt for meg ! Takk for hjelpen! Tjohei!
Hei Freddy M, Tusen takk for din positive tilbakemelding og den fine omtalen av oss som strømleverandør.. Det er alltid hyggelig å høre at våre tjenester og appen oppfyller dine forventninger og behov. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Anders // Fortum Strøm
En tålmodig person med evnen til å lytte uten å avbryte. Hyggelig samtale med god hjelp.
Hei, Kirsten, Takk for din tilbamelding. Ut i fra det du skriver virker det som du var i kontakt med en av våre kunderådgivere og fikk den hjelpen du trengte. Skulle det være noe annet skal du vite at vi står klare til å hjelpe deg dersom det er behov. Ønsker deg en riktig fin dag videre, og god sommer! Mvh Anders // Fortum
Veldig raskt svar og hyggelig dame som forklarte veldig tydelig
Hei, Einar, Takk for din tilbamelding. Ut i fra det du skriver virker det som du var i kontakt med en av våre kunderådgivere og fikk den hjelpen du trengte. Skulle det være noe annet skal du vite at vi står klare til å hjelpe deg dersom det er behov. Ønsker deg en riktig fin dag videre, og god sommer! Mvh Anders // Fortum
La til verdiløse tilleggstjenester jeg aldri har bestilt i forbindelse med overtagelse av bolig. For eks. en tjeneste hvor man betaler for _muligheten_ til å fryse prisen etc. Kunne selvsagt ikke dokumentere at jeg hadde bestilt det, siden jeg aldri hadde bestilt det. Dekket bare deler av pengene, og det først etter at jeg involverte Forbrukerombudet. Opplevde det som svindel.
Hei, Thomas! Takk for din tilbamelding. Vi ønsker kun å gi våre kunder de beste løsningene basert på deres behov. Vi ønsker selvsagt ikke å prakke tjenester på våre kunder, og vil sørge for å forbedre vår kommunikasjon i fremtiden. Om det skulle være noe annet vi kan hjelpe med er det bare å ta kontakt med kundesenteret. Mvh Anders // Fortum
Kom over fra Norgesenergi, smartlading sluttet å fungere. Fikk aldri svar per mail, frekk kundebehandler per telefon, som skulle ta det videre men hørte aldri noe. Byttet vekk og vipps så virker alt igjen. Useriøst selskap som jeg får inntrykk av at mener de er så store at de blåser i om de mister en og annen kunde.
Hei, Martin! Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker å beklage for at du har hatt en dårlig opplevelse med en agent hos oss, slik skal det selvfølgelig ikke være. Jeg får dessverre ikke hjulpet deg med de andre problemene du opplevde da du ikke er kunde lengre. Om det skulle være noe annet du trenger hjelp med kan du gjerne ta kontakt med oss på kundeservice, så skal vi forsøke å hjelpe deg etter beste evne. Ønsker deg en riktig god dag videre, og god sommer når den tid kommer. Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Fornøyd, men prisen bestemmer for meg.likte appen,den var greit å lese
Hei, Adrianus, Tusen takk for din positive tilbakemelding og den fine omtalen av oss som strømleverandør.. Det er alltid hyggelig å høre at våre tjenester og appen oppfyller dine forventninger og behov. Ta gjerne kontakt med oss for å sjekke at du står med den rimligste avtalen vi har å tilby per i dag. Vennlig hilsen, Anders // Fortum Strøm