Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fin opplevelse og alt ordnet seg. Veldig koselig kundeservice.
Hei Erik, tusen takk for fin omtale. Vi ønsker alltid å gi alle våre kunder den beste kundeservicen, og det er hyggelig å høre du fikk hjelpen du trengte. Bare å ta kontakt om det skulle være noe mer! Vi er klare for å bistå. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Lett og behagelig løsning av mitt spørsmål. Flytting kommer opp med mye å lure på og flytting av strømavtalen må være enkelt. Det var den.
Hei Nielse, tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en hyggelig tilbakemelding. Vi er glade for å høre at du er fornøyd med vår betjening og informasjon,og at du fant prosessen med å bestille strøm enkel. Det er viktig for oss å gjøre det så enkelt og behagelig som mulig for våre kunder. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Å finne ut av dagens strømpriser er enkelt. Faktura’ene er oversiktelige. Prisene er konkuransedyktige.
Hei Henry, Det gleder oss å høre du opplever oss som konkurransedyktig og oversiktlige. Vi legger stor vekt på å tilby et godt utvalg strømavtaler og tjenester for å imøtekomme våre kunders behov. Din tillit betyr mye for oss, og vi er her for å fortsette å være din pålitelige strømleverandør. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Bra app, oversiktlig informasjon, oversiktlig faktura
Hei Stefan, vi setter stor pris på å høre du er fornøyd med oversikten i appen og på faktura. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
kunne vært bedre og mere fleksibel og ikke styrt av datamaskiner
Hei Tony, tusen takk for tilbakemeldingen. Det er et automatisk system som beregner hvilket månedsbeløp du skal betale. Systemet tar hensyn til utrolig mange prognoser og variabler, og disse endrer seg ofte. Vi kan dessverre ikke reberegne terminbeløpet manuelt. Vi forsøkte en liten periode å endre manuelt, men det var utrolig vanskelig å treffe riktig terminbeløp. Dette er årsaken til at vi ikke har mulighet til å endre terminbeløp manuelt i systemene våre lenger. Gjerne kontakt oss direkte hvis du har noen spørmål rundt reberegning. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Roter noe skikkelig med etablering av strømavtale.
Hei Geir, det er leit å høre om din opplevelse. Vi ønsker selvsagt å hjelpe deg på best mulig måte ved opprettelse av strømavtale hos oss. Gjerne kontakt oss direkte på [email protected] eller 21494949 så kan vi bistå videre i saken. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Dyr strøm i forhold til andre leverandører. Dog, det som gjør at jeg aldri ville anbefalt Fortum til andre er at en kundebehandler lurte meg da jeg bestemte meg for å si opp tidligere i år. Jeg sa opp, ble oppringt og kundebehandleren kunne gledelig informere meg om at jeg hadde opparbeidet meg 800,- kr i kreditt hos Fortum og anbefalte derfor at jeg avventet med å si opp til etter august, da dette ville bli kreditert på faktura i september, og om jeg sa opp gikk jeg glipp av krediteringen. Da jeg fant kr 10,- kreditert på faktura ringte jeg Fortum for å sjekke dette og ble informert om at det var kun dette som gjaldt. Denne kundebehandleren viste empati og var veldig fin å snakke med, men dessverre kan jeg ikke bli værende som kunde i et selskap som opererer på denne måten. Skikkelig ufint.
Hei Kristine, tusen takk for din tilbakemelding. Med en spotprisavtale har du direkte innkjøpspris fra kraftbørsen Nordpool. Det er med andre ord ikke Fortum som setter strømprisen. Strømprisen settes på kraftbørsen Nord Pool, og bestemmes av tilbud og etterspørsel. Det er leit å høre om din opplevelse med kreditten du hadde hos oss. Om du ønsker en ny gjennomgang av saken kan du kontakte oss direkte på [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm