Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Å finne ut av dagens strømpriser er enkelt. Faktura’ene er oversiktelige. Prisene er konkuransedyktige.
Hei Henry, Det gleder oss å høre du opplever oss som konkurransedyktig og oversiktlige. Vi legger stor vekt på å tilby et godt utvalg strømavtaler og tjenester for å imøtekomme våre kunders behov. Din tillit betyr mye for oss, og vi er her for å fortsette å være din pålitelige strømleverandør. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Bra app, oversiktlig informasjon, oversiktlig faktura
Hei Stefan, vi setter stor pris på å høre du er fornøyd med oversikten i appen og på faktura. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
kunne vært bedre og mere fleksibel og ikke styrt av datamaskiner
Hei Tony, tusen takk for tilbakemeldingen. Det er et automatisk system som beregner hvilket månedsbeløp du skal betale. Systemet tar hensyn til utrolig mange prognoser og variabler, og disse endrer seg ofte. Vi kan dessverre ikke reberegne terminbeløpet manuelt. Vi forsøkte en liten periode å endre manuelt, men det var utrolig vanskelig å treffe riktig terminbeløp. Dette er årsaken til at vi ikke har mulighet til å endre terminbeløp manuelt i systemene våre lenger. Gjerne kontakt oss direkte hvis du har noen spørmål rundt reberegning. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Roter noe skikkelig med etablering av strømavtale.
Hei Geir, det er leit å høre om din opplevelse. Vi ønsker selvsagt å hjelpe deg på best mulig måte ved opprettelse av strømavtale hos oss. Gjerne kontakt oss direkte på [email protected] eller 21494949 så kan vi bistå videre i saken. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Dyr strøm i forhold til andre leverandører. Dog, det som gjør at jeg aldri ville anbefalt Fortum til andre er at en kundebehandler lurte meg da jeg bestemte meg for å si opp tidligere i år. Jeg sa opp, ble oppringt og kundebehandleren kunne gledelig informere meg om at jeg hadde opparbeidet meg 800,- kr i kreditt hos Fortum og anbefalte derfor at jeg avventet med å si opp til etter august, da dette ville bli kreditert på faktura i september, og om jeg sa opp gikk jeg glipp av krediteringen. Da jeg fant kr 10,- kreditert på faktura ringte jeg Fortum for å sjekke dette og ble informert om at det var kun dette som gjaldt. Denne kundebehandleren viste empati og var veldig fin å snakke med, men dessverre kan jeg ikke bli værende som kunde i et selskap som opererer på denne måten. Skikkelig ufint.
Hei Kristine, tusen takk for din tilbakemelding. Med en spotprisavtale har du direkte innkjøpspris fra kraftbørsen Nordpool. Det er med andre ord ikke Fortum som setter strømprisen. Strømprisen settes på kraftbørsen Nord Pool, og bestemmes av tilbud og etterspørsel. Det er leit å høre om din opplevelse med kreditten du hadde hos oss. Om du ønsker en ny gjennomgang av saken kan du kontakte oss direkte på [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Blei lova en billigare strøm avtale som skulle selge strøm til under spotpris. Når eg spurte korleis dei fekk til og selge strøm til under spotpris blei det sagt att dei kjøpte strøm når den var billig so dei greide å slå spotprisen. Dom som eg er gjekk eg rett på å bandt meg i 12 månder til denne avtalen som er mykje dyrare en spotpris avtale. Prøvde og kontakte kundeservice for å få kanselet avtalen då dei ikkje leverer strøm til under spotpris og får då berre beskjed om att dei kun har lova og «avtalen skal slå vår spotpris». Prøvd og fått utlevert samtalen da det ikkje var d selgar lova. Men det vil dei ikkje då dei veit dei he feil.
Hei Even, det er leit å høre om din opplevelse. Kundetilfredshet er av aller største viktighet for oss, og vi tar din tilbakemelding på alvor. Om du ønsker en gjennomgang eller oppklaring av saken, gjerne kontakt oss direkte på [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Helt greit å være kunde.Grei pris,men dårlig på å betale tilbake penger man har til gode. Har bedt om å få tilbake pengene som jeg har på strømkonton.
Hei Svein, tusen takk for din tilbakemelding. Det er selvsagt beklagelig at det tar tid, og vi jobber for å kunne effektivisere denne prosessen. Vi takker for tålmodigheten, og beklager ulempen dette medfører. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm