Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble stoppet av selger og spurt om de kunne analysere strømforbruket vårt i en måned og etter 30 dager ringe oss for å komme med et bedre tilbud. Spurte spesifikt om dette kostet noe og sa at jeg ikke ønsket å bytte strømleverandør. Dagen etterpå hadde de sagt opp den bra strømavtalen vi hadde og endte med et mye dyrere abonnoment. Er bare å styre langt langt unna disse om du blir stoppet av disse! Har aldri vært mer misfornøyd.
Vær nøye med å gå gjennom avtalen før du sender bekreftelseSMS. Selgeren førte på tilleggsavtaler. Sikkert for å vinne en intern konkurranse den uken. Lett å overse.
Prisfrys fra 1.Nov-1.Des 2022 kr.571,50øre kwh jeg var sikker på at jeg skulle få avslag på strømprisen iht.Avtale som regjering har vetatt.Det vil si 90% På summen av kr.571,50 øre.Den avtalen som fikk fra fortum kr 571,50 fra fortum ikke er brukbar. Så jeg sier opp avtalen med prisfrys fra 1.Nov til 1.Des. 2022. Hvis det ikke blir gjort noe med avtalen,bytter jeg strømleverandør
Kan ha gått flere år før jeg oppdaget at jeg betalte unødig mye for strømmen. Fraråder å være kunde der.
Ble lurt trill rundt på telefon av selger. Lovnader om smartlading og støtte for elbil. Men min bil støttes ikke, i tillegg koster smartlading ekstra pr mnd. Dette ble jeg ikke informert om. Jeg er blitt ringt opp tre ganger på to uker med forsøk på mersalg av rådyre tillegg og ekstra påslag. Ikke noe av dette opplyses om i det første salgsøyeblikket. Totalprisen på dette blir jo helt vill? Styr unna!
Greit og oversiktlig oppsett, med strøm og nettleie på samme faktura. Har aldri hatt behov for kundesupport, så denne delen vet jeg ingenting om. Finnes sikkert noen som er rimeligere, men det vil det vel alltid være, uansett hvem man kjøper strømmen fra…
Har hatt Fortum en god stund nå. Jeg opplever at strøm-markedet er uoversiktlig med mange aktører som gjerne skal prøve å lure en inn i uoversiktlige avtaler. Hos Fortum har jeg en avtale hvor jeg vet hva jeg har å forholde meg til, både når det gjelder påslag og fastledd. Appen oppleves stabil, og jeg synes også at Mine Sider i nettleser er gode og brukervennlige. Det jeg i midlertid ikke er så fornøy med er at Fortum ringer opp kunder både kort tid etter bestilling og et stykke ut i kundeforholdet for å prøve å drive mer-salg i form av tjenester som "Grønn strøm" etc. Alt i alt relativt fornøyd, avtalen er oversiktlig og jeg opplever Fortum som en seriøs aktør.