Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig vanskelig å finne info om oppsigelsestid. Viser seg at Fortum har hele 12 mnd oppsigelsestid noe som medfører en betydelig ekstrakostnad om du ønsker å bytte strømleverandør.
Hei Ole, tusen takk for din henvendelse. Det er enkelte bedriftsavtaler som har oppsigelsestid. Dette for å sikre forutsigbar og stabilitet i forretningsforholdet. Vedrørende bruddgebyr og oppsigelsestiden på 12 måneder, er det viktig for oss å forsikre oss om at alle kunder er innforstått med avtalen de inngår med oss. Vi beklager dersom du føler denne informasjonen ikke ble tydelig kommunisert. I våre avtaledokumenter er oppsigelsestiden på 12 måneder og bruddgebyr ved tidlig oppsigelse informert. Gjerne ta direkte kontakt på [email protected] om du ønsker gjennomgang av saken. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Strømspareprogrammet, som er avviklet, er den reneste svindel. Fortum er ikke interessert i å høre på argumenter eller argumentere tilbake. De gir en sterkt redusert belønning som ikke er mulig å finne dekning for i vilkårene for ordningen. De overkjører kundene og driver uthalingstaktikk for å slite ut kundene. Man må til Forbrukerrådet, for hos Fortums kundeservice er det dessverre ingen voksne hjemme.
Hei Thomas, tusen takk for din tilbakemelding. Om du ønsker en gjennomgang eller oppklaring av saken, er det veldig fint om du kan kontakte oss direkte på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fortum er professional og seriøs selskap med gode alternativ for kunde at velge.
Hei, tusen takk for fin omtale. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Selskapets opplegg Virker røddig dvs ukomplisert og greit å forholde seg til Takk så langt!
Hei Jan, vi setter stor pris på din tilbakemelding om at du syntes vi er et ryddig og ordentlig strømselskap. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Alt fungerer greit. Jeg er fornøyd, og har ingen ting og klage på.
Hei Oddvar, godt å høre alt fungerer som det skal. Hvis du har noen spørsmål eller innspill kan du kontakte oss direkte på telefon eller epost. Vi er klare for dine tilbakemeldinger. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
At prisen er den riktige i forhold til andre levradører.
Hei Solveig, hyggelig å høre du er fornøyd. Ikke nøl med å ta kontakt om det er noe mer du trenger hjelp med. Vi ønsker alltid å bistå deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Hyggelig samtale, og løste mine forespørsler på en god måte. Er andre ansatte som han så ….
Hei Nils, det er fint å høre du fikk hjelpen du trengte. Det er vår prioritet å sikre at du føler deg godt ivaretatt. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm