Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har lest mange dårlige erfaringer fra Fortum, og det kan jeg faktisk bekrefte. Dem prøvde å lure meg til å binde meg til en dyrere fastpris. 4kr istedenfor 2,90kr. Selvom jeg sa opp i god tid før måneden tok slutt, så fortsatte dem å binde meg til tilleggstjenester. Hadde strøm abo hos dem fra september til begynnelsen av november
Denne appen funker svært dårlig! Må oppgi tlf hver gang for å komme inn. I tillegg går det tregt m oppdatert forbruk
En kamerat fortalte at han hadde abonnement hos Tibber. Han betaler bare en brøkdel for strømmen sin i forhold til mine regninger fra Fortum. Sløvt av meg å ikke sjekke slikt for lenge siden, så jeg får takke meg selv for å ha tapt mange tusen kroner. Jeg har nå flyttet mitt abonnement til Tibber. :-)
Vi ble forespeilet en avtale som skulle lønne seg for oss. Strømregningen vi nå vil ha i vinter er av en absurd størrelse, langt over hva andre selskap tilbyr og er av en størrelse som velter vår privatøkonomi. Avtalen ble inngått på falske premisser, ingen varsling om mangedobling av regning og uten mulighet til å si opp avtalen. 12 mndrs oppsigelse synes i strid med lovverk og er lenger enn alle andre tjenester vi har hørt om.
Fantastisk leverandør, anbefaler alle å aktivere prisfrys! Kundeservice svarer med en gang, og er veldig behjelpelig med små å stort. Forstår ikke hvorfor så mange er misfornøyd, strømmen er generelt dyr - noe som ikke er Fortums feil... De er en av få som fortsatt har gjennomfakturering og etterskuddsbetaling. 10/10
Kjæresten min har Fortum solid. I oktober betalte hun 599øre/kWh og jeg betalte 173. Strømstøtten fungerer absolutt ikke med avtalen. Regningen hennes var 3000 mer enn min med lavere forbruk.
Dårlig kundebehandling, dårlig pris og de burde gjøre det beste for sine kunder